Trwa ładowanie...
26 października 2006, 10:36

Amerykańska ofensywa w Europie

Amerykańska ofensywa w Europie
d48wt08
d48wt08

Jakkolwiek sprzedaż znanych dotąd w Europie amerykańskich marek nie jest znacząca, to odnotowany wzrost może zwiastować amerykańską ofensywę.

Niesporo idzie promowanie Cadillacka w Europie, skoro przez pierwsze półrocze ’06 sprzedana ich w zaledwie 1694 sztuk. General Motors nie składa jednak broni i poważnie przygotowuje się do sprzedaży mniejszych i tańszych wersji Hummera. Duże centra handlowe tej marki powstają w Londynie, Paryżu i Rzymie, a producent zapowiada dalszy rozwój sieci dealerskiej. Jeszcze lepiej idzie DaimlerChrysler z Chryslerami i Jeepami. Marka Chrysler odnotowała największy wzrost (35% w relacji do roku 2005) wśród wszystkich producentów aktywnych w Europie, co było możliwe głownie dzięki Chryslerowi Sebring i Jeepowi Wranglerowi. Chevrolet zwiększył sprzedaż swych produkowanych w Korei modeli o 100% w porównaniu z rokiem 2005. Wszystkie te dane oznaczać mogą, że w Europie najgorzej wiedzie się producentom rodzimym, którzy poza nielicznymi wyjątkami (BMW!), nie mogą wytrzymać konkurencji japońskiej, koreańskiej. Jeśli do tego grona groźnych rywali mieliby dołączyć Amerykanie, pozycja firm europejskich wydawać by się mogła
zagrożona.

d48wt08
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d48wt08
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj