Trwa ładowanie...
27 kwietnia 2011, 09:18

Amerykańska ofensywa w Chinach

Amerykańska ofensywa w ChinachŹródło: zdjęcie producenta
d3nfj67
d3nfj67

Przez długie lata Ameryka Północna była najważniejszym rynkiem samochodowym na świecie. Teraz USA traci swoją pozycję na rzecz Chin. Do przedstawienia swojej oferty w Państwie Środka dużą uwagę przykładają najwięksi europejscy producenci przemysłu motoryzacyjnego. Teraz mocną ofensywę w Chinach zapowiedział amerykański Ford.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

W ubiegłym roku Ford sprzedał w Chinach niemal 582,5 tysiąca samochodów. W porównaniu do roku 2009 producent ten zanotował wzrost sprzedaży na poziomie 40 proc. Tak doskonałe wyniki muszą zachęcać do inwestowania w chiński rynek. Jak deklaruje Ford, do końca 2015 roku na terenie Państwa Środka zostanie podwojona liczba salonów samochodowych tej firmy. To ogromna operacja, która już jest w fazie realizacji.

W Chinach samochody marki Ford można obecnie kupić w 340 firmowych salonach samochodowych. Co tydzień otwierane są dwa nowe, a tempo ich powstawania ma jeszcze wzrosnąć. Dla prywatnych przedsiębiorców, którzy są właścicielami chińskich salonów, to ogromne wyzwanie. Chodzi nie tylko o wybudowanie obiektów i sprowadzenie samochodów, ale też dobór odpowiedniej załogi.

Oprócz podwojenia liczby salonów samochodowych Ford ma też ambitne plany w zakresie oferty. Przed końcem 2015 roku amerykański producent zaproponuje w Chinach aż 15 modeli pojazdów nie licząc nowych, poddanych liftingowi odmian pojazdów już sprzedawanych na tym rynku. Koncern rozważa także wprowadzenie w Chinach samochodów marki Lincoln.

tb/

d3nfj67
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nfj67
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj