Ambitne plany Chińczyków
Brilliance ogłosił, że nowo tworzona sieć sprzedaży w Niemczech oraz coraz szersza gama modelowa, pozwolą firmie na osiągnięcie sprzedaży 11 000 samochodów w 2009 roku. Hartwig Hirtz, dyrektor zarządzający Brilliance Germany, zapowiada większość sprzedaży stanowić będzie nowy kompaktowy model FRV, którego dystrybucja rozpocznie się w styczniu przyszłego roku.
Hirtz podkreśla fakt, że wprowadzone modyfikacje w modela BS4 i BS6 pozwolą im na zdobycie minimum 3 gwiazdek w testach EuroNCAP. Chiński partner BMW już oficjalnie wypowiada się na temat rozszerzenia gamy modelowej o pojazd SUV oraz limuzynę klasy Premium, która ma stać się symbolem narodowych samochodów luksusowych. Oba segmenty bardzo dynamicznie rozwijają się w Chinach.
Dla przykładu, w ubiegłym roku segment terenówek zanotował wzrost na poziomie 58%, w sumie 375 300 sztuk. Trzeba podkreślić, że konkurencyjne Chery sprzedało aż 50 098 egzemplarzy SUV'a Tiggo, czyli o 77% więcej niż w 2006 roku. Brilliance podkreśla, że ich model będzie pozycjonowany o klasę wyżej.