Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo 510 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #402
Test Alfy Romeo Stelvio Quadrifoglio z silnikiem 2.9 V6 Biturbo o mocy 510 KM
Obejrzyj mój najnowszy test a nast… Rozwiń
Transkrypcja:
Obejrzyj
mój najnowszy test a następnie wejdź na mobil one pl i wygra w super
konkursie Pytanie jest tylko jedno Jak będzie wyglądać Twoja podróż marzeń jeśli wygrasz ten samochód z mogiłami formularz
i regulamin konkursu znajdziesz na www.grajdol.pl Cześć moja przygoda ze stelvio wyglądało
dotychczas trochę jak Speed Dating najpierw krótka randkę i pierwsza ekscytacja na torze Jastrząb tam była wersja benzynowa
potem dłuższa spotkanie w Krakowie Gdzie żeśmy polubiliśmy ha ha to pokazałem jej ten swój włoski temperament wtedy
diesel No właśnie pomimo że to był diesel jednak na randkę z tobą która spodobała mi się najbardziej od
pierwszego wejrzenia na targach musiałem czekać ponad rok informacje dla mojej żony ciągle mówią samochodzie
pamiętacie
mój
pierwszy
test
cywilnych wersji stelvio mówiłem o wielu stylistycznych nawiązania w tym modelu
do mniejszej Julie w przypadku odmiany quady folio jest oczywiście to samo bo jeden sportowiec garściami
czerpie od drugiego na więc ze legendarną czterolistną koniczynkę na przednich nadkolach ponad 500
konno odmiany stelvio poznacie po przeprojektowany zderzakach z przodu z ogromnymi wlotami powietrza i spliterem
a z tyłu z baterią działa przeciwpancernych oraz w potężnym dyfuzorem nie mogło zabraknąć wlotów
na masce które w tej wersji dres mówiąc nie są jedynie ozdobą 20-calowe kutych felg czy też ogromnych zacisk
kultowych wnętrze
stelvio podobnie zresztą jak w jury kody folią ubogacona sportowe detale takie jak na przykład inaczej
obszyta kierownica do ogromne mnie by łopatki przy niej czy elementy deski kierownicy wykończony
włóknem węglowym jednak podobnie jak w jury Quadro folio wnętrze jest moim zdaniem trochę za bardzo ostateczne i brakuje
to jakiegoś Ultra sportowego Manifestu tym że fotele w naszym testowanym samochodzie nie mają tej opcjonalnej
karbonowej skorupy jaką widzieliśmy w drugiej Poczuli
kolory folii oczekiwanie od stelvio są raczej wysoki więc z pewnym dystansem podchodziłem
do stelvio
Quadro folio czy nie Czekam i rozczarowanie Sprawdźmy
to
Dziewczyna
z granatem w ręce wspomnę tylko o to podsumowanie wnętrza o
pozycję za kierownicą bo
to jest też ciekawe bo z jednej strony No siedzimy wysoko No siedzimy w suwie
każdym jak nasuwa to ta pozycja za kierownicą jest zupełnie Okej zupełnie normalna natomiast ona
jest o tyle dziwne w przypadku w przypadku Quadro folio że siedzimy troszeczkę
za wysoko jak na to I jak ten samochód potrafi jeździć oczywiście to wszystko złudzenie i tak dalej no bo wiadomo z czasów musi być podniesione musi
mieć swój prześwit Więc siedzimy dokładnie tam jak powinniśmy gdzie powinniśmy siedzieć jest to kwestia tylko przyzwyczajenie że wsiadamy mówiły Boże ten samochód nie przyspiesza w mniej niż
4 sekundy do setki ten samochód jedzie w zakręt jak po prostu jak chodzi albo i lepiej i ja siedzę metr
od ziemi prostu musi być niehalo ale wszystko jest halo szczególnie Elektro fantastycznie trzymają doboki mnie
chyba zbyt fantastyczna wytrzymają bo ja jestem chyba troszkę za szeroki tych boczków bardzo wyrzeźbionych nie da się niestety wyregulować na szerokość więc ja tutaj jestem tak dosłownie na wcisk ale to to sprawie przy okazji jeżdżę jeszcze
lepiej mnie to trzyma na bok i jeszcze mniej marginesy przestrzeni żeby w zakręcie gdzieś mną telepało
w prawo w lewo więc możemy powiedzieć że jest to dla mnie plus i zaleta ale dobra
że może może najpierw Podsumuj A to jest kolejny raz kolejny w kolejny temat kierunkowskaz
włączamy kierunkowskaz w Ostrym głębokim zakręcie on się wyłączy ale jeśli to jest zmiana
Passat No może albo nawet trochę więcej niż zmiana pasa to on potrafi dalej
dalej Właśnie tak nie grać i trzeba
go wyłączyć to jest dosyć regularne w trakcie jazdy przez kilka razy zdarzy
że trzeba go wyłączyć Tam gdzie w innych samochodach on by się sam wyłączył Ages kolejność tego już Obiecuję nie będę nie
będę wracał do szczegółów do detali ważny jest tutaj te kotem opowiemy oczywiście pod maską V6
29 510 koni fakty są znane 600 cm w szerokim zakresie od 2000 do 5 000 to oznacza
że on i tak jak się go kopnie To tak zawsze zredukuje i
pojedzie oczywiście od razu wysoko nad to natomiast natomiast jeśli będziemy jechać teraz na przykład nawet jadę w trybie ani będziesz Dynamic
nie i jadę w trybie No tak powoli powoli tutaj 50 Niecała mam 3000 obrotów naciskam a
on po prostu wie co ma robić On ma mnóstwo Band obrotowego i on nie musisz wydrukować więc tempo w jakim Ten samochód się zbiera bez redukcji mocno nie kupujemy w gaz jest naprawdę też imponujący jest pewność
siebie w na jednym biegu można przejechać całe miasto super No
i do tego automatyczna skrzynia biegów osiem przełożeń plus napęd na cztery koła który
No też można by uznać że sporo daje ale też trochę zabiera co zabiera znowu zaczyna
Narzekać nie nie zaczyna narzekać jedyne Na co można ponarzekać to jest to że to nie jest Julia
bo bo tak jeżdżą z Julią Julia quady folią ustawiła poprzeczkę bardzo wysoko czy w ogóle
w kosmos samochodem jeździłem jeździłem i nie chciało mi się Wysiadać i patrzyłem tylko jak poziom paliwa opadł wiedziałem że niedługo muszę wysiąść
żeby zatankować ale ale to była czysta przyjemność motoryzacyjna przyjemność rozkosz Natomiast
jeśli przesiadanie się do samochodu który jest o wiele wyższe
które ma potężny trzeba świec
porównaniu z Julią który ma środek ciężkości zupełnie w innym miejscu
jest też troszkę większy jest też troszkę cięższy i
ma tyle samo mocy No to jakby
jest taki jest taka obawa A co będzie jeśli się okaże że on
nie jest godzin do końca tej nazwy Quadro folio No i muszę wam powiedzieć że obawy zupełnie niepotrzebne Bo Samochód jeździ kapitalnie jedyny
i tak tak jak mówi Jedyne czego może brakować w stosunku do oczywiście jest jakiś margines który chciał zacząć No nie będzie
no nigdy czuję ale jedyne czego mi może brakować w stosunku do dziury to jest to że to jest też napęd na przód wie że to jest
napęd na cztery koła który daje fantastyczną tutaj nieważne Mokre czy suche można jeździć naprawdę tak samo szybko jest super Natomiast
ja z nadrukiem dawałaś z ten Smaczek że gdzieś tam na tym mokrym szczególnie a
słucham Zresztą 4 Mods LT mordę bo zawsze w zakręcie dodać gazu zawsze można było tam troszkę nadsterowności uzyskać i się pobawić tutaj w
tym samochodzie przy rozkładzie właśnie tutaj za chwilę jedziemy na zlot miłośników
Alfa Romeo ale ja jeszcze do końca wrażenia z jazdy chyba będą krótsze
bo już mu na słychać czyli na razie W każdym razie samochód prowadzi fenomenalnie i można by powiedzieć że z jednej strony super że ma napęd na cztery koła bo trakcje bo pewność siebie bo nieważne jaka pogoda no bo w końcu musi mieć z drugiej strony brakuje tego poczucie że w każdym zakręcie mogę pojechać bokiem To co dawała dziury ale
poza tym na lekką poprawkę wejście na tym prześwietl ekkom poprawkę Wejdź na na na
ten środek ciężkości ale poza tym ten samochód prowadzi czemu tak jakby to był hooked to jest niesamowite brzmienie proszę bardzo W
każdym razie samochód prowadzi się fenomenalnie słyszeliście to brzmienie i teraz to ja to wszystko było który był Grace będzie
tańszy nielegalne Bo w umowie odbierają samochód
podpisaliśmy się że zebra jest nie będzie włączony wybór a nie będziemy testować zgodnie z umową Ja to tylko na chwilę włączyłem z
pojeździłem wtedy rejestruje nara
to
że to nie był opady folią ale wiem że samochód naprawdę ma spore rezerwy
mocy i przyczepności w każdym kończąc już te wrażenia z jazdy Powiem tak można to opowiadać opowiadać o hamulcach
które fantastycznie chwytają trzymają i do pracy trzeba było się nauczyć tych hamulców bo on łapie on po
prostu nie i przez chwilę wszyscy tam do ciebie do przodu dlatego że ja uderzyłem w te hamulce za mocno można
było powiedzieć że że można to zmienić ustawienia amortyzatorów że samochód a przychodzi
zakręty praktycznie się nie przechylając Nomad aktywne zawieszenie wszystko to działa to ja Podsumowując nie
jestem absolutnie zaskoczony i minus wręcz odwrotnie spodziewałem się że znajdę w tym samochodzie mimo że quady Follow jednak więcej takiej typowej dla jednak większych wyższych samochodów taki ospałości troszeczkę więcej bezwładności natomiast no ten samochód to
jak on skręca to jak on przyspiesza to jak on hamuje jak on brzmi to wszystko składa
się w jedną spójną którą naprawdę można śmiało nazwać Quadro folio
to
nie
zauważyliście
że
włoskie
sportowe
suvy
atakują rynek Maserati
Levante borgini urósł i stelvio Quadro folio I chodźcie z tej trójki i stelvio jest
najmniej ekskluzywny i najtańsze to jednak pod względem wrażeń z jazdy Myślę że tym bardziej ekskluzywnym
suvą tak bardzo nie ustępuje Potwierdza to choćby czas okrążenia na
Bookingu 7 minut 51 sekund to jest czas jest naprawdę lepszy Nie jeszcze wiele
samochodów które uznajecie za bardzo sportowe także jeśli jesteście zainteresowani prawdziwym sportowym
włoskiem
suvem to myślę że na tle ceny Lamborghini czy Maserati 408 300
zł bo od tej kwoty zaczyna się całe Quadro folio stelvio Quadro folio nie będzie aż tak bardzo odstraszają
kwotą Pozostaje
tylko wybrać się do salonu i zamówić swoje zapraszaj a tymczasem Wsiadam do niego i lecę jak najszybciej do
domu tym samochodem akurat szybko można bez problemu załatwić i tłumaczę się żonie z tego wszystkiego co mówiłem na początku filmu
Trzymajcie za mnie kciuki
hybrydowy
Lexus CT To nagroda w konkursie Mobil one Pytanie jest tylko jedno Jak będzie wyglądać Twoja podróż marzeń jeśli w samochód
zrobiłem formularz
i regulamin konkursu znajdziesz na www Graj z mobil.pl