Trwa ładowanie...
02-10-2012 12:45

Akcja BMW przenosi się z sieci do realu

Akcja BMW przenosi się z sieci do realuŹródło: zdjęcie producenta
d32wlzk
d32wlzk

BMW rusza z akcją, która rozpoczyna się w mediach a kończy w realu. Fani marki będą mieli możliwość przetestowania nowego modelu X1.

Użytkownicy Facebooka którzy polubili "bawarski" profil mogą wygrać jazdę testową. 3 i 4 października auto podjedzie w miejsce wskazane przez zwycięzcę. Akcja nosi nazwę "Zasmakuj radości BMW X1".

Projekt jest dostępny w Warszawie, która jako kolejne europejskie miasto prowadzi taką akcję z użyciem aplikacji na Facebooku. We wrześniu ubiegłego roku podobną imprezę zorganizowano w czeskiej Pradze.

Fanpage BMW na popularnym portalu społecznościowym należy do najbardziej aktywnych i najchętniej odwiedzanych profili w branży motoryzacyjnej w Polsce.

/ll

d32wlzk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32wlzk
Więcej tematów