Trwa ładowanie...
04-10-2010 16:47

"500-tysięczna pięćsetka" - Stworzyli ją internauci

"500-tysięczna pięćsetka" - Stworzyli ją internauciŹródło: Marek Wieliński
d2gxmve
d2gxmve

Ten wyjątkowy egzemplarz Fiata 500 o nazwie Milsesima został stworzony przez społeczność internetową. Debiutujący w Paryżu 500-tysięczny Fiat 500 to wyjątkowa edycja specjalna poświęcona modelowi, który w kwietniu bieżącego roku osiągnął liczbę 500 000 wyprodukowanych egzemplarzy w zaledwie 31 miesięcy od wprowadzenia na rynek. Nadwozie tego unikalnego egzemplarza jest całkowicie pokryte 1500 zdjęciami z twarzami właścicieli i miłośników Fiata 500.

(fot. Marek Wieliński)
Źródło: (fot. Marek Wieliński)

Aby zarezerwować miejsce na karoserii tej wyjątkowej „500-ki", chętni musieli wejść na stronę internetową www.fiat500.com i użyć specjalnej aplikacji przedstawiającej plan nadwozia Fiata 500. W kilka minut można było zarezerwować on-line fragment dostępnej jeszcze powierzchni na samochodzie, wysyłając swoje zdjęcie. 70% miejsca przeznaczono dla posiadaczy Fiata 500. Dodatkowo można było załączyć własny komentarz dotyczący projektu lub link odsyłający bezpośrednio do osobistego konta użytkowników na Facebooku. Po zakończeniu fazy rezerwacji „500-tysięczna pięćsetka" w trzy tygodnie została przygotowana, aby obecnie uczestniczyć w licznych imprezach i wystawach.

„Millesima" nie jest pierwszym samochodem Fiata w którego projektowanie zaangażowali się potencjalni klienci. 3 maja 2006 roku Fiat zaangażował tysiące miłośników marki z całego świata, którzy poprzez międzynarodową platformę internetową "500 wants you" mogli wyrazić swoje sugestie na temat projektu nowego samochodu.

(fot. Marek Wieliński)
Źródło: (fot. Marek Wieliński)

Na ile tylko było to możliwe projektanci Fiat Automobiles kierowali się pomysłami internautów, tworząc jedyne w swoim rodzaju auto stworzone przez jego przyszłych użytkowników. Dzisiaj strona www.fiat500.com to społeczność licząca ponad 120 000 aktywnych użytkowników z 206 różnych krajów, którzy uczestniczą w ponad 30 projektach on-line. Do tej pory stronę tą odwiedziło prawie 240 milionów internautów.

d2gxmve

Obok akcji „500-tysięcznej pięćsetki" uruchomiono tam ostatnio projekt o nazwie „C - Mystery" - pierwszą multimedialną grę stworzoną z okazji wprowadzenia nowej edycji auta oraz „500 words" - specjalne narzędzie zarządzania obrazami i prezentacjami video. Oprócz tego na platformie znajduje się teraz więcej informacji na temat Fiata 500 i 500C. Jest też narzędzie „My 500C", które pozwala użytkownikom dodać profil nowego Fiata do swojego konta Facebooku, a dla miłośników nowinek technologicznych wprowadzono nowe darmowe oprogramowanie do iPoda i iPhone'a "Be Open", dedykowane specjalnie dla nowego modelu 500C.

d2gxmve
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2gxmve
Więcej tematów