3 lata obecności na rynku hitu sprzedażowego Chevroleta
We wrześniu Chevrolet obchodzi trzecią rocznicę obecności modelu Cruze na rynku amerykańskim. Jest to najlepiej sprzedający się się model marki - do dziś na całym świecie trafiło ponad 2 mln egzemplarzy.
Od czasu debiutu w 2009 r. Cruze sukcesywnie przyczynia się do sukcesu sprzedażowego Chevroleta. W pierwszym półroczu br. sprzedaż miejskich i kompaktowych samochodów marki, takich jak Spark, Sonic, Cruze i Volt wzrosła w USA o 220 proc. względem 2010 r.
- Cruze wiedzie prym w segmencie aut miejskich i jest jednym z najchętniej kupowanych modeli Chevroleta wśród klientów poniżej 25 roku życia w USA - powiedział wiceprezes marki, Alan Batey.
W Polsce Cruze cieszył się dużym zainteresowaniem klientów już od momentu wprowadzenia na rynek. Wzrost jego sprzedaży spowodowało rozszerzenie oferty o kolejne wersje nadwoziowe. W tym roku nabywców znalazło 2 500 egzemplarzy tego pojazdu, co czyni go najchętniej kupowanym modelem Chevroleta. Najczęściej z salonów wyjeżdża 5-drzwiowa odmiana Cruze, która kosztuje od 49 490 zł.
Źródło: Chevrolet
ll/moto.wp.pl