Trwa ładowanie...
d4jrk8j
28-11-2014 12:33

2 mln fanów Mitsubishi na Facebooku

d4jrk8j
d4jrk8j

Północnoamerykański oddział Mitsubishi osiągnął duży sukces w mediach społecznościowych. Profil producenta z USA na Facebooku zdobył już ponad 2 mln fanów.

Popularność wśród użytkowników serwisu przekłada się na wzrost sprzedaży Mitsubishi. Tylko w ostatnich 12 miesiącach nabywców w Stanach Zjednoczonych znalazło o 30 proc. więcej egzemplarzy. Jest to jeden z najlepszych wyników wśród wszystkich producentów w USA.

Najbardziej imponuje szybkość, z jaką rozrasta się fanpage Mitsubishi. W sierpniu 2012 r. profil polubiło 400 000 osób, w lutym br. liczba fanów wzrosła do 1 mln a w listopadzie - do 2 mln. - Zrobiliśmy wiele, by na Facebooku można było się dowiedzieć więcej o naszej firmie, dobrze się przy tym bawiąc. Nasza strona w tym serwisie stała się doskonałą platformą komunikacyjną - powiedział Don Swearingen z północnoamerykańskiego oddziału Mitsubishi.

Profil ten działa od 2007 r. i pozwala fanom i właścicielom aut wyrażać swoje opinie na najważniejsze tematy publikowane na bieżąco na "ścianie". Fani mają też dostęp do zakulisowych materiałów wideo, reklam, kampanii marketingowych czy informacji na temat Mitsubishi. Portfolio społecznościowe firmy obejmuje również serwisy Twitter, Instagram, YouTube, Google+ i Tumblr.

Źródło: Mitsubishi

ll/moto.wp.pl

d4jrk8j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jrk8j
Więcej tematów