Trwa ładowanie...
d38a6lg
28 listopada 2014, 12:33

2 mln fanów Mitsubishi na Facebooku

d38a6lg
d38a6lg

Północnoamerykański oddział Mitsubishi osiągnął duży sukces w mediach społecznościowych. Profil producenta z USA na Facebooku zdobył już ponad 2 mln fanów.

Popularność wśród użytkowników serwisu przekłada się na wzrost sprzedaży Mitsubishi. Tylko w ostatnich 12 miesiącach nabywców w Stanach Zjednoczonych znalazło o 30 proc. więcej egzemplarzy. Jest to jeden z najlepszych wyników wśród wszystkich producentów w USA.

Najbardziej imponuje szybkość, z jaką rozrasta się fanpage Mitsubishi. W sierpniu 2012 r. profil polubiło 400 000 osób, w lutym br. liczba fanów wzrosła do 1 mln a w listopadzie - do 2 mln. - Zrobiliśmy wiele, by na Facebooku można było się dowiedzieć więcej o naszej firmie, dobrze się przy tym bawiąc. Nasza strona w tym serwisie stała się doskonałą platformą komunikacyjną - powiedział Don Swearingen z północnoamerykańskiego oddziału Mitsubishi.

Profil ten działa od 2007 r. i pozwala fanom i właścicielom aut wyrażać swoje opinie na najważniejsze tematy publikowane na bieżąco na "ścianie". Fani mają też dostęp do zakulisowych materiałów wideo, reklam, kampanii marketingowych czy informacji na temat Mitsubishi. Portfolio społecznościowe firmy obejmuje również serwisy Twitter, Instagram, YouTube, Google+ i Tumblr.

Źródło: Mitsubishi

ll/moto.wp.pl

d38a6lg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38a6lg
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj