Trwa ładowanie...
d1uaanv
Wyjątkowy test nowego Suzuki Swift Sport z Michałem Kościuszką

Wyjątkowy test nowego Suzuki Swift Sport z Michałem Kościuszką

Michał Kościuszko to jeden z najbardziej utytułowanych kierowców rajdowych na arenie międzynarodowej w historii Polski. Swoje największe sukcesy odnosił za kierownicą żółtych Suzuki. Z okazji debiutu nowej generacji Swifta Sport specjalnie dla nas powraca do żółtego hot hatcha z Japonii.

Pojawiła się nowa generacja Vita SRozwiń

Transkrypcja:

Pojawiła się nowa generacja Vita Sport a razem z nią w końcu pojawił się też Jakże upragniony przez nas Nowy Swift Sport Samochód zupełnie nowy i pod wieloma Kluczowymi względami Uzupełnij no Poprzednika Oczywiście teraz jest dużo większy to jest bardziej do Dojrzała konstrukcja Ani Wcześniej Itos Szczególnie się to przejawia to nawet Nie bogatszym Starzenie Największą kabiną Ale przede wszys Wszystkim turbodoładowanym Silnikiem Teraz jest to nowa jedno Laska pojemności jeden przecinek 10 lipca znana Gitary Silnik turbodoładowany czyli Zupełnie coś innego To co do tej Tej pory mieliśmy Spać Będzie Top Chef Prosiła pewne zmiana także Superman Pewne znaczące Lalalala A ten samochód który dalej daje minus Aha no to jest taki paczka czy trochę wracający cały czas do korzeni Przede Główny Atut polega na To jest nasze Suzuki Swift Portrety do tej pory powstał tyle waży tylko 970 5 kg jest nawet mniej niż Poprzedni O tej radości Kto oddaje Samochód też według mnie świetnie Świadczy ten właśnie kolor według mnie najlepiej Patrioto tego samochodu czyli Champion Yellow Lakier nazywa się tak oczywiście Nie bez powodu dobrze pamiętamy Sukcesy rajdowe poprzedni Swift A także startującego za Polaka który odniósł za tym Za kierownicą Tamtego samochodu Nasze sukcesy czyli Michała Kościuszko Tak się składa że Mamy dzisiaj Michała Ze sobą Cześć Michał Cześć Daj A Michał myślę że ten samochód mimo że nowy to jednak od razu przywołuje pewne wspomnienia U ciebie Ja muszę powiedzieć że jak zobaczyłem ten kolor to od razu seks Chcę zarobić Nieco szyb Szybciej Za kierownicą właśnie Żółtego Suzuki Zdobywałem Na początku doświadczenia a później już puchary i punkty Świata Jakie są Londyn Świata Juniorów na Sardynii właśnie Wygrałem taki Swift MTS Zdecydowanie najlepiej wspominane przeze mnie Okres mojego rajdowego życia czyli Właśnie starty Sport Europe Spalę Fabric Dzięki temu Moja kariera później nabrała dynamicznego Tempa Zawsze będę to Pamiętasz jak ten rajdowy Swift jeździł jaka była jego charakterystyka Czym się różniły na tle innych samochodów Dowiedziałeś tym okresie Wiesz co pamiętam jak bardzo różnił się Chociażby to Woda ognista super Startowałem w Swift to o wiele bardziej zaawansowane zwłaszcza Tylnego zawieszenia Z misiem Bekef Wielowahaczowe Z tyłu E-toto Prowadziło Ogromny postęp Tego samochodu Można było jechać To było bardziej stabilne To Nie tylko przeze mnie ale Wielu kierowców rajdowych którzy mieli okazję jeździć w tym samochodem jest Uważane za Jeden łatwiej prowadzący Samochodów Rajdowych Znaczy że każdy może wsiąść Pojechać autem Dużego doświadczenia Najdłużej odwagi też Ale zdecydowanie Historii sportu samochodowego jeżeli chodzi o auta na t Dane na przednia oś Swift 1600 To jest auto płytowej sam chciałbyś takie Auto Center Ale co to to takim razie może żeby jeszcze przebudzić te wspomnień Przejedziemy się zrobimy kółko Tym razem ja będę twoim pilotem dobra super To dobrze Gdy po raz pierwszy Słyszałem informację o tym że nowy Sport ma być turbodoładowany Nie spodobała mi Ta Wieś Uważałem to za kontrowersyjną decyzję bo stracili Jednego auto Ostatni wolnossący Odhaczyć co według mnie jest sporą stratą Ale z drugiej strony jednak nie można zaprzeczyć że ten Też ma tutaj Pewne zalety No przecież Dużo większą oraz ty Większy moment obrotowy Który nawet na to że też jednak przynosi korzyści to też co jednak Eksport bardzo mi się podoba To jego Bardzo nie duża masa To jest bardzo fajne już głosu Ujście w porcie poprzedni A teraz jeszcze przez cały czas Ta korzyść jest jeszcze większa dzięki temu że ta Masaż jeszcze Mniejsza Ślicznie potrzebuję więc jakiś szerokich opon tutaj mamy założone opony o szerokości zaledwie 5 mm Nie potrzebuję jakiegoś twardego zawieszenia bo nawet jeśli Dało to nam trochę pływa w zakrętach to właśnie fajnie można Tutaj zapach z nim rytm i takim balansem sobie regulować po to żeby fajnie te zakręty pokonywać A także przez cały czas takie zawieszenie też daje nam możliwość lepszego życia z tym tam Na co dzień Swift Sport Zajmij się więc fajnym kompromisem na tle szczególnie tych odkaża które Próbujemy coraz mocniejsze i coraz bardziej ostre Twardy musi być taką Odświeżającym odmianą która pokazuje że że naprawdę czasem Mniej znaczy więcej i z takim silnikiem W takim zawieszenie też można osiągnąć bardzo fajne efekty Szkoda dla mnie tylko że Mniej że mniej nie oznacza mniejszej ceny bo chce na wysokości 70 9900 zł Już niebezpiecznie zbliża Ale ten model do samochodu to dużo Ważniejszych pies tst świetnie się prowadzącej Peugeota 208 GTI który także jest bardzo fajny Samochodem z fajnym zawieszeniem No i także z mocą biskup Dwustu koni jest dużo szybszym samochodem No przynajmniej w teorii bo jednak im Peugeot ifor Będą też sporo cięższe więc czy tutaj ta przewaga Mocy daje coś w takich warunkach Będziemy musieli sprawdzić podczas Testu porównawczego
d1uaanv
d1uaanv
Więcej tematów