Trwa ładowanie...

Test: Honda CR-Z - Pierwsza "sportowa" hybryda

Test: Honda CR-Z - Pierwsza "sportowa" hybrydaŹródło: Marek Wieliński
d35d0nn
d35d0nn

Małe, zwinne i bardzo szybkie auto o agresywnym, charakterystycznym kształcie. Sportowe osiągi, skoncentrowane w niewielkim, trzydrzwiowym coupe sprawiły, że Honda CRX zyskała rzesze fanów i stała się ulubieńcem młodych kierowców. Nic dziwnego. Wysokoobrotowe silniki o mocy nawet 160 KM w połączeniu z masą poniżej 1000 kg dawały dużo radości z jazdy za małe pieniądze. Tak samo jak ona: ma niepowtarzalny, sportowy wygląd. Tak samo jak ona: jest mała i ciasna. Tak samo jak ona: świetnie się prowadzi, ale w przeciwieństwie do niej ma napęd hybrydowy. Oto następczyni legendy - Honda CR-Z.

Hondę CR-Z testowaliśmy w Ergo Arenie - nowej hali widowiskowo-sportowej na granicy Sopotu i Gdańska

TU ZNAJDZIESZ ZDJĘCIA Z TESTU HONDY CR-Z

"Test samochodu: Honda CR-Z" - DANE TECHNICZNE

Typ silnika "Hybryda: benzynowy i elektryczny"
Pojemność silnika cm3 "1497"
Moc KM / przy obr./min "benzynowy: 114/6100, elektryczny: 14/1500, hybryda: 124/6100"
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. "benzynowy: 145/4800, elektryczny: 78/1000, hybryda: 174/1000"
Skrzynia biegów "6-biegowa, manualna"
Prędkość maksymalna km/h "200"
Przyspieszenie (0-100 km/h) s "9,9"
Zużycie paliwa:
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) "6,1/4,4/5,0"
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) "7,1-9,0/6,1/8,2"
Pojemność bagażnika min./max. / l "225/401"
Wymiary (dł./szer./wys.) mm "4080/1740/1395"
Cena wersji podstawowej w zł "85 900"
Cena testowanego modelu w zł "94 000 "
Plusy null
Minusy null
d35d0nn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d35d0nn
Więcej tematów