Trwa ładowanie...

Skoda rośnie w siłę w mediach społecznościowych

Skoda rośnie w siłę w mediach społecznościowychŹródło: YouTube
d3hdxxh
d3hdxxh

Polski oddział Skody odniósł dwa sukcesy w mediach społecznościowych. Jednym z nich jest dołączenie do TOP 3 polskich profili motoryzacyjnych na Facebooku, przekraczając granicę 100 000 fanów.

Na popularnym portalu społecznościowym polski oddział marki prowadzi strategię obecności od początku 2012 r. Fani są bardzo aktywni, zarówno na poziomie codziennej komunikacji jak i udziału w konkursach i innych przedsięwzięciach.

Skoda Polska jako jedyna marka motoryzacyjna znalazła się w zestawieniu najpopularniejszych polskich kanałów brandowych na YouTube. Materiały video obejrzano łącznie ponad 6 mln razy.

Źródło: Skoda

ll/moto.wp.pl

d3hdxxh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3hdxxh
Więcej tematów