Trwa ładowanie...

Samochody prezesa

Samochody prezesaŹródło: zdjęcie producenta
dm5oz0y
dm5oz0y

Samochód firmowy to istotny element pakietu uposażenia, jaki oferowany jest managerowi. Niejeden proces rekrutacji na wysokie stanowisko zakończył się długimi negocjacjami budżetu i marki samochodu, niejeden też zakończył się fiaskiem.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Samochód to dla pracowników wyższego szczebla nie tylko narzędzie pracy, lecz również element budowania prestiżu. Dla wielu managerów samochód musi oddawać ich charakter, odpowiadać pożądanemu wizerunkowi.

Jeżeli firma przeznacza określoną kwotę na utrzymanie samochodu swoich kluczowych managerów, warto wykorzystać go jako element motywacyjny. A tego efektu nic tak nie wzmocni, jak możliwość własnego wyboru marki i modelu przez przyszłego użytkownika. Ryzyko niezadowolenia jest wówczas znikome, bo któż przyzna się do niewłaściwego wyboru?

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Wobec prezesów, członków zarządów firmy lub managerów wyższego i średniego szczebla, zachodnie przedsiębiorstwa najczęściej stosują tzw. politykę wolnego wyboru modelu. Rozwiązanie to funkcjonuje już od kilku lat w odniesieniu do wyższych stanowisk części polskich firm.

dm5oz0y

Najpopularniejszymi markami wśród pracowników wyższego szczebla są niemieckie auta segmentu premium, czyli dobrze wyposażone limuzyny BMW serii 5, czy też Audi A6. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się ostatnio nowy model Mercedesa E-class.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Bardziej zamożne firmy mogą sobie pozwolić na zakup dla swojego prezesa limuzyny z wyższego poziomu segmentu premium tj. BMW serii 7, Audi A8, Mercedesa S. We flotach zarządów pojawiają się również modele obecnej od niedawna w Polsce marki Infiniti, Lexusa czy też auta terenowe, takie jak BMW X5, Toyota Land Cruiser, Mercedes ML.

Wyposażenie minimalne pozwalające na zachowanie prestiżowego charakteru takich samochodów to m.in. skórzane siedzenia, system nawigacyjny, reflektory xenonowe, czy też mocny silnik, powyżej 200 KM.

* TU ZNAJDZIESZ WIĘCEJ ZDJĘĆ SAMOCHODÓW PREZESA * Od lat najczęstszym kolorem wybieranym przez managerów jest kolor czarny, jednak coraz popularniejsze stają się auta w kolorze białym, odcieniach szarości, czy beżu.

Ireneusz Tymiński,
General Manager KBC Autolease Polska

dm5oz0y
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dm5oz0y
Więcej tematów