PEUGEOT 508
| Lata produkcji | 2010  | 
| Dostępne wersje nadwoziowe | kombi; sedan  | 
| Silniki | 1.6 VTi (120KM) 1.6 THP (156KM) 1.6 HDi FAP (112KM) 2.0 HDi FAP (140KM) 2.0 HDi FAP (163KM) 2.2 HDi FAP (204KM)  | 
| Skrzynie biegów | manualna; automatyczna  | 
| Rozstaw osi (mm) | 2817  | 
| Długość (mm) | 4792-4810  | 
| Szerokość (mm) | 1853  | 
| Wysokość (mm) | 1456  | 
| Marka | 
Peugeot 508, to samochód osobowy zaliczany do segmentów D oraz E. Zadebiutował w 2010 roku podczas salonu samochodowego w Paryżu. Co ciekawe, nie jest to bezpośredni następca konkretnego jednego modelu, ale dwóch. Łączy w sobie dziedzictwo modeli Peugeot 407 oraz Peugeot 607. Powstał na płycie technologicznej innego modelu z koncernu PSA, czyli Citroena C5. Dostępny jest w dwóch wersjach nadwoziowych, jako 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi. Stylistycznie 508-ka nieco odbiega od swoich poprzedników. Topowa wersja 508 GT posiada wysokoprężną jednostkę napędową o pojemności 2.2 litra oraz moc na poziomie 204 KM. Pod maską znaleźć można również opcjonalnie inne silniki: 1.6l w dwóch wariantach mocy (120KM i 156KM) oraz 3 jednostek wysokoprężnych o mocy od 112KM do 204KM. Na rynku model ten konkuruje z takimi autami jak: Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Opel Insignia, Skoda Superb II, Citroen C5 czy Mazda 6.