Trwa ładowanie...
d1o6jsr
marketing
24-03-2009 12:59

Największe klapy marketingowe w motoryzacji

d1o6jsr
d1o6jsr

Znany serwis motoryzacyjny "MSN Cars" zamieścił ciekawe zestawienie dziesięciu modeli, które uznać można za największą klapę marketingową w motoryzacji.

Mimo usilnych zabiegów specjalistów od marketingu, którzy chcieli stworzyć na rynku zainteresowanie danym produktem, szeroka rzesza konsumentów z różnych powodów pozostała raczej obojętna wobec zalet, o których mówiono w reklamie. A to miało poważne konsekwencje dla wyników sprzedaży i sposobu postrzegania marki.

Top-10 klap marketingowych w motoryzacji według MSN Cars to:
- Fiat Stilo Schumacher
- CityRover
- Ford Probe
- Renault Avantime
- Audi TT
- Mercedes-Benz A-Class
- Toyota MR2
- Smart Roadster
- Subaru Tribeca
- Jaguar XJ220

d1o6jsr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1o6jsr
Więcej tematów