Samochody kompaktowe
1. Seat Leon (II gen.) - indeks 169 (silnik)
2. Fiat Bravo - indeks 167 (zawieszenie)
3. Alfa Romeo 147 - indeks 146 (zawieszenie)
4. Audi A3 (II gen.) - indeks 145 (silnik)
5. Opel Astra (J) - indeks 139 (ukł. elektryczny i elektronika)
Produkowany pomiędzy 2005 a 2012 rokiem Leon był dla wielu zmotoryzowanych ciekawą alternatywą wobec Volkswagena Golfa. W wersji Cupra Leon mógł dysponować mocą nawet 310 KM, co doskonale wpisywało się w wizerunek, jaki swojej marce pragną nadać Hiszpanie. Zdaniem Brytyjczyków auto nie wytrzymało jednak próby czasu. Oprócz silnika problemy sprawia również elektryka i układ hamulcowy. Średni koszt naprawy wyliczony przez Warranty Direct to 483 funty, czyli niespełna 2,7 tys. zł.