Trwa ładowanie...
d3862ft

Mercedes-Benz najbardziej wartościową marką samochodów premium

d3862ft
d3862ft

W rankingu 100 najcenniejszych marek świata „Best Global Brands 2014” Mercedes-Benz awansował z 11 na 10 miejsce i jako jedyna europejska firma zakwalifikował się do pierwszej dziesiątki zestawienia.

W przygotowanym przez amerykańską firmę doradczą Interbrand badaniu wartość Mercedes-Benz wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem o 8 proc. do poziomu 34,34 mld dolarów. - Cieszymy się, że po raz kolejny zwiększyliśmy wartość naszej marki. Pomogły nam w tym skoncentrowane działania marketingowe, dopasowana do wymagań klientów ofensywa modelowa i nowa strategia sprzedażowa - powiedział szef marketingu w Mercedes-Benz Cars dr Jens Thiemer.

Wartość Mercedes-Benz rośnie nieprzerwanie od 5 lat. Tegoroczny awans to według autorów raportu zasługa otwarcia się na młodszą klientelę i wprowadzenia nowych modeli, takich jak Klasa E, CLA czy GLA. Równocześnie nastąpiło rozszerzenie sieci sprzedaży i wzmocnienie komunikacji marki w Chinach, co bezpośrednio przełożyło się na duże wzrosty sprzedaży.

Wrzesień br. był rekordowym dla tego producenta miesiącem w historii - klientom dostarczono 162 746 samochodów, o 13,8 proc. więcej niż przed rokiem. Od początku roku sprzedano blisko 1,2 mln aut (wzrost o 12,5 proc.). Szczególne zwiększenie popularności miało miejsce w Azji. Na największy lokalny rynek - Chiny - trafiło w tym roku 203 485 pojazdów (wzrost o 30,5 proc.).

Źródło: Mercedes-Benz

ll/moto.wp.pl

d3862ft
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3862ft
Więcej tematów