Trwa ładowanie...

Love „Garbus” Parade w Berlinie

Love „Garbus” Parade w Berlinie
d4n7tqa
d4n7tqa

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8511/beetle-2005-01.jpeg',550,367) ) |
| --- | Jeśli masz garbusa, to możesz wziąć udział w – być może największej na świecie – paradzie tych legendarnych samochodów. Będziesz miał z tej okazji zapewniony darmowy udział w premierze filmu „Herbie Fuldy loaded” i imprezie na berlińskiej Waldbühne. Jeśli nie masz garbusa, to teraz będziesz miał jeszcze jeden powód by go kupić, bo Volkswagen wprowadza właśnie odświeżoną wersję „New Beetle”.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8511/beetle-2005-02.jpeg',550,412) ) |
| --- | Wszystko odbywa się wespół z premierą nowego filmu rodem z samego Hollywood „Herbie Fuldy loaded”, którego fabuła związana jest ściśle z nowym garbusem. To właśnie z okazji premiery tego filmu wytwórnia Disney i Volkswagen organizują 30. lipca na berlińskiej alei „Straße des 17. Juni” największą na świecie paradę Garbusów i proszą o wsparcie wszystkich kierowców Garbusów i New Beetle. Udział w niemieckiej premierze „Herbie Fuldy loaded” oraz w show tego samego wieczoru na berlińskiej Waldbühne jest dla uczestników parady bezpłatny. Jeżeli uda się pobić rekord świata, zostanie on wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa. Zainteresowani proszeni są o kontakt poprzez niemiecką infolinię +49 1805 – 106677 (codziennie od 8.00 do 22.00) lub przez internet www.herbie-parade.de

d4n7tqa

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8511/beetle-2005-03.jpeg',550,367) ) |
| --- | Premiera filmu zbiega się z odsłoną odświeżonej wersji „New Beetle”. Teraz ten chrabąszcz ma zaostrzone kształty błotników i zderzaków; węższe kierunkowskazy i bardziej owalne, pokryte przezroczystą pokrywą reflektory przednie. W tylnych światłach umieszczono białe okrągłe wstawki na czerwonym tle. Sportowego wyglądu dodają rasowo wyglądające wloty powietrza wkomponowane w przedni spojler. By całości przydać efektownego wyglądu – bez którego w Hollywood nie zrobi się kariery – z tyłu i z przodu auta umieszczono większe niż dotychczas loga VW. We wnętrzu powstawiano sporo dodatków pokrytych chromem.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8511/beetle-2005-04.jpeg',550,367) ) |
| --- | Do wyboru jest pięć jednostek napędowych, z których najsłabsza (1,4 litra i mocy 75 KM) zapewnie garbusowi dynamikę chrabąszcza, a najsilniejsza (1,8 T o mocy 150 KM) rozpędza go niczym kolibra. Wzmocniono wersję wysokoprężną 1,9 TDI, która dysponuje teraz mocą 105 KM, co nie jest rezultatem rewelacyjnym, ale widocznie producent uznał, że nie z tęsknoty za sportowymi wrażeniami klienci kupują garbusy.
Nie wiadomo ile kosztować będą odświeżone garbusy. Teraz za najsłabszą 75. konną wersję 1.4 trzeba zapłacić 65 tys zł, a za turbodoładowane 1.8 T wyposażone w automatyczną skrzynię biegów dać trzeba około 95 tys zł.


d4n7tqa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4n7tqa
Więcej tematów