Trwa ładowanie...

Porsche sprzedało 100 aut w 2 dni. Każde za 1 mln zł

Porsche sprzedało 100 aut w 2 dni. Każde za 1 mln złŹródło: zdjęcie producenta
d1q0n04
d1q0n04

Nie od dziś wiadomo, że popyt na dobra luksusowe jest naprawdę duży i tak naprawdę im cena wyższa, tym lepiej. Przekonało się o tym ostatnio Porsche, które w zaledwie 48 godzin wyprzedało wszystkie 100 egzemplarzy luksusowej edycji Panamery.

Przedmiotem całego zamieszania była wersja Turbo S Executive Exclusive Series z praktycznie wszystkimi dostępnymi opcjami. Auto zadebiutowało podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles i od razu zachwyciło najbogatszych. Wystarczyły dwa dni, a 100 sztuk tej Panamery w cenie 250 tys. euro każda (ok. 1 mln zł), zostało kupionych.

Auto posiada dwukolorowo pomalowane nadwozie - czarny odcień deep black metallic kontrastuje z kasztanowym lakierem chestnut brown metallic, który pokrywa karoserię poniżej klamek. Każdy ze 100 egzemplarzy jest malowany ręcznie. Opcję kolorystyczną uzupełniają czarne przednie wloty powietrza i 20-calowe obręcze Sport Classic. Na błotnikach umieszczono ręcznie malowane emblematy Porsche Exclusive.

W kabinie znajdziemy fotele i dolne panele drzwi z miękkiej, ciętej ręcznie skóry Poltrona Frau. Górne elementy paneli drzwi zdobi czarna skóra nappa. Wybrane detale mają kontrastujące, kasztanowe obszycia. Do dwukolorowego lakieru nadwozia nawiązują też kokpit i drzwi - orzechowe drewno przechodzi płynnie w lakier fortepianowy. Na desce rozdzielczej umieszczono tabliczkę znamionową z numerem seryjnym danego pojazdu.

d1q0n04

Wraz z premierą limitowanej Panamery zadebiutował nowy system rozrywki dla siedzących na tylnych fotelach - Rear Seat Entertainment System Plus. Obejmuje on dwa 10,1-calowe ekrany dotykowe, wbudowaną kamerę, zintegrowany odtwarzacz DVD i dostęp do internetu. Za odtwarzanie dźwięku odpowiadają słuchawki bezprzewodowe lub nagłośnienie przestrzenne Burmester.

Opcjonalnie pojazd będzie oferowany z dopasowanym kolorystycznie zestawem walizek z wytłoczonym logo marki.

Na koniec przypominamy, że najtańsza Panamera kosztuje w Polsce 380 tys. zł, a najdroższa (Turbo S Executive) prawie 945 tys. zł.

mototarget.pl, mp/moto.wp.pl

d1q0n04
d1q0n04
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1q0n04
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj