Na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły Golf... co najwyżej jak zwykły Golf po tuningu. Pozory mylą. Oto najmocniejszy i najszybszy Golf w historii. Następca legendarnego R32. Teraz nazywa się R, po prostu R. Aby go stworzyć, Volkswagen otworzył specjalny oddział o nazwie R GmbH. "Hot hatch " to określenie, które pasuje do niego jak ulał. Pomimo ekstremalnie wzmocnionego, sportowego silnika i podwozia, jest samochodem w pełni funkcjonalnym.
Zobacz jak jeździ i dowiedz się jaki jest najmocniejszy w historii, seryjnie produkowany Volkswagen Golf
_ Specjalne podziękowania dla Aeroklubu Gdańskiego za pomoc w realizacji materiału Specjalne podziękowania dla Aeroklubu Gdańskiego za pomoc w realizacji materiału _
* TU ZNAJDZIESZ ZDJĘCIA Z TESTU VOLKSWAGENA GOLFA R * mw/mw/mw
"Volkswagen Golf R - Dane techniczne" - DANE TECHNICZNE
Typ silnika | null |
Pojemność silnika cm3 | "1984" |
Moc KM / przy obr./min | "270 / 6000" |
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. | "350 / 2500 - 5000" |
Skrzynia biegów | "6-stopniowa, DSG" |
Prędkość maksymalna km/h | "250" |
Przyspieszenie (0-100 km/h) s | "5,5" |
Zużycie paliwa: | |
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) | "11,2 / 6,8 / 8,4" |
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) | "11,9-14,8 / 9,7 - 11,0 / 10,9" |
Pojemność bagażnika min./max. / l | "350 /1305 " |
Wymiary (dł./szer./wys.) mm | "4213 / 1786 / 1501" |
Cena wersji podstawowej w zł | "133 190 (wersja 3d, manual) " |
Cena testowanego modelu w zł | "164 370" |
Plusy | null |
Minusy | null |