Trwa ładowanie...

Fiat Panda Classic debiutuje w sprzedaży

Fiat Panda Classic debiutuje w sprzedażyŹródło: zdjęcie producenta
d4bcjft
d4bcjft

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Fiat wprowadza na rynek gruntownie zmodernizowany model Panda, a jednocześnie kontynuuje sprzedaż samochodu drugiej generacji, który dla odróżnienia otrzymał oznaczenie Classic.

Niedługo Fiat Panda Classic pojawi się też w Polsce. Będzie też Panda III generacji. Druga generacja modelu zadebiutowała w roku 2003, rozpoczynając niezwykle udaną karierę handlową, która została ukoronowana m.in. zdobyciem prestiżowej nagrody Car of the Year 2004.

Na bazie Pandy, wytwarzanej w zakładach Fiat Auto Poland w Tychach, koncern stworzył całą rodzinę aut o rozwiązaniach technicznych i standardzie wykonania godnych wyższej kategorii (Fiat 500, Lancia Ysilon). W roku 2007 z linii produkcyjnych zjechała milionowa Panda II, 2-milionowy egzemplarz w roku 2011, a łączna liczba samochodów obu generacji sprzedanych na rynkach świata wynosi około 6 milionów egzemplarzy.

Pomimo debiutu rynkowego Pandy III generacji Fiat liczy na to, że wytwarzana w Polsce Panda II, oznaczona teraz jako Classic, nadal może liczyć na zainteresowanie potencjalnych klientów. Dlatego postanowiono kontynuować sprzedaż tego auta, jednak gama produktowa została uproszczona do jednego poziomu wyposażenia, sześciu kolorów nadwozia oraz czterech wersji silnikowych.

Fiat Panda Classic występuje w wersji z napędem na przednią oś lub jako auto 4x4 (Climbing).

Jak poinformowała nas firma Fiat Auto Poland, Panda Classic zadebiutować ma na polskim rynku w pierwszym kwartale bieżącego roku. Zachowa niską cenę modelu drugiej generacji.

(źródło samar.pl)

d4bcjft
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4bcjft
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj