Olympia Rekord kombi 1953
Commodore byĆy pojazdami dla osĂłb ceniÄ cych lepsze wyposaĆŒenie. Nie rozwiniÄto jeszcze wĂłwczas pakietĂłw wyposaĆŒeniowych i nabywca miaĆ niewielki wpĆyw na dodatki, montowane do masowo produkowanych modeli. Dlatego teĆŒ umoĆŒliwiono zakup samochodu z zewnÄ trz nie rĂłĆŒniÄ cego siÄ od Rekorda, ale wewnÄ trz zupeĆnie innego. Nie byĆ to pojazd przeznaczony dla mas. Rekorda C sprzedano 1 253 000 egemplarzy, podczas gdy bliĆșniaczy Commodore A znalazĆ tylko 156 000 klientĂłw. Podobnie byĆo z ich nastÄpcami czyli Rekordem D i Commodore B (produkcja 1972-1977). W roku 1977 do sprzedaĆŒy trafiĆ Rekord E i Commodore C. Ten ostatni nie byĆ juĆŒ lustrzanym odbiciem Rekorda. ByĆ raczej poĆÄ czeniem myĆli technicznej i stylistyki nadwozia Rekorda i droĆŒszego Senatora.