Golf III VR6 Syncro
IntrygujÄ ca "trĂłjka"
None
DANE & FAKTY Golf III VR6 Syncro SILNIK: 2,9 ABV, 190 KM
ZMIANY POD MASKÄ: kilka polakierowanych elementĂłw, stoĆŒek Pipercross (gÄ
bkowy z wektorem), rozpĂłrka kielichĂłw aluminiowa, pĆyta pod silnik.
ZAWIESZENIE: TA Technix (gwint), simerbloki poliuretanu.
UKĆAD HAMULCOWY: seryjny.
KOĆA: Keskin KT1 R16 9j et 25, dystanse tyĆ 4,5 cm na stronÄ, przĂłd 3,5 cm na stronÄ, opony Dunlop SP9000 195/40.
NADWOZIE: przednie lampy in.pro, ksenon 6000 K, tylne lampy Red White dymione, nowy lakier nadwozia, podciÄ
gniÄte nadkola, klapa US oryginalna z zaspawanym zamkiem i wycieraczkÄ
, zderzaki US, front z Vento, klamki Polo bez zamkĂłw, siĆowniki maski, centralny zamek ze scyzorykiem, klapa otwierana pilotem.
WNÄTRZE: w oryginale (skĂłra), kierownica sportowa (Dino 30 cm), klatka aluminiowa wypolerowana, podgrzewane fotele i spryskiwacze szyb, 4 x elektrycznie sterowane szyby i podgrzewane lusterka, wspomaganie, climatronik, ABS, MFA, centralny zamek.
AUDIO: jednostka sterujÄ
ca Alpine CDA-9885R, wzmacniacz JBL GTO 2000, wzmacniacz Blaupunkt, skrzynia basowa JBL GTO 1202D, gĆoĆniki przĂłd Ground Zero GC 165FX, kondensator 1.0 F.