Trwa ładowanie...
Moto Target
wiadomości
19-10-2011 12:20

Chevrolet Aveo: prosto z chmur

Chevrolet Aveo: prosto z chmurŹródło: zdjęcie producenta
dxv69nn
dxv69nn

Specjaliści od marketingu zrobią wszystko, aby skutecznie sprzedać produkt. Przy odpowiednim wsparciu finansowym ze strony klienta mogą nawet zrzucić samochód z... pokładu samolotu!

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

W taki sposób Chevrolet reklamuje model Sonic (Aveo) w Stanach Zjednoczonych. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieki od 18 do 30 lat, którzy nie boją się nowych wyzwań. W ramach kampanii "Let's Do This" producent stworzył też specjalną grę online oraz aplikację na telefony komórkowe. Celem gry, w której nagrodą główną jest Chevrolet Sonic, jest realizacja wyznaczonych zadań - od uczestnictwa w wydarzeniach sportowych do pracy w sklepie spożywczym. Uczestnicy za każde wykonane zadanie otrzymują punkty. Druga faza kampanii to bardziej tradycyjne spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

Chevrolet Sonic oferowany w Stanach Zjednoczonych napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,4-litra, pozwalającym osiągnąć 100 km/h ze startu zatrzymanego w czasie 8,2 sekundy. Napęd przenoszony jest poprzez 6-biegową przekładnię manualną. Ceny samochodu rozpoczynają się od $14,495.

lop/

dxv69nn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dxv69nn
Więcej tematów