VW Golf III 20 Jahre TDI

None

Obraz

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

/ 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

10 / 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

11 / 11Dane i fakty:

Obraz
© Bartek Hławka

VW Golf III 20 Jahre TDI 1996 r. SILNIK: 1.9 TDI fabrycznie 110 KM, zmiana elektroniki, wymieniona turbina wraz z kolektorem od silnika AWX, obecna moc 141 KMi 312 Nm
NADWOZIE: 3-drzwiowe, przód z Vento, szachownica na masce, lampy oryginalne, przyciemnione lustra wewnątrz oraz szkła, grill starego typu pomalowany czarnym matowym lakierem oraz czarny znaczek, oryginalny zderzak USA wraz z ciemnymi kierunkowskazami, z tyłu chromowane końcówki wydechu z 2,5 TDI, usunięta wycieraczka, brak tylnych emblematów, czarny znaczek VW, lampy tylne Hella Black Magic z dodatkowo przyciemnionymi kierunkowskazami
ZAWIESZENIE: gwintowane TA Technix. FELGI/OPONY: oryginalne felgi Audi S-Linie 7Jx17H2 5x100 ET 38, opony Nankang 195/40/17
WNĘTRZE: oryginalne z Golfa GTI 20 Jahre
CAR AUDIO: seryjne Nokia DSP, 8 głośników wraz z oryginalnym wzmacniaczem oraz subwooferem, jednostka sterująca JVC KD-AVX11

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy