Indian Scout to jeden z kluczowych modeli w ofercie amerykańskiej marki. Zaprezentowano jego nową generację i zmieniło się praktycznie wszystko - od ramy po silnik. Do tego od razu do oferty trafiła cała gama Scoutów.
Targi motocyklowe to oczywiście nie tylko nowe modele, ale też okazja, aby zaprezentować nowe customowe projekty. Może EICMA w Mediolanie z tego nie słynie, ale Indian był jedną z marek, która przywiozła do Włoch coś dla fanów modyfikacji.
Nowa pula numerów VIN zarezerwowana przez Indiana zdradza szczegóły nadchodzącego modelu Scout Rogue. Nadal nie wiadomo, jak będzie wyglądała ta odmiana, ale pojawiły się pierwsze domysły. Za to numery VIN zdradziły, gdzie będzie ona produkowana.
Tank Machine to francuski warsztat customowy, który właśnie rozpoczął współpracę z salonem Indian Etoile. U tego paryskiego dilera amerykańskich motocykli będzie można kupić model Scout Bobber Sixty Series w limitowanej wersji Neon.
Polaris, firma do której należy marka Indian, zarejestrował nazwę nowego modelu Scout Rogue. Zaowocowało to pojawieniem się wielu domysłów co to tego, jak będzie prezentował się nowy motocykl.
Do gamy Škody dołącza interesująca wersja Kodiaqa, która jest jeszcze bardziej terenowa, przynajmniej wizualnie. Wersję Scout wyceniono na 135 500 zł. Czym różni się od zwykłego modelu?
Jeden z najpopularniejszych samochodów w Polsce – Skoda Octavia – ma wersję uterenowioną Scout. Nie wszyscy wierzą w jej możliwości poza utartymi szlakami. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, na ile zapewnienia Skody, że auto doskonale radzi sobie z dala od asfaltu, są prawdziwe.