Kultowy motocykl, który dziś może być propozycją dla fanów dawnej polskiej motoryzacji, którzy chcieliby jeździć zabytkowym jednośladem na kategorię B. WSK M06 powstawała w różnych wersjach przez 30 lat i wyprodukowano sporo ponad milion egzemplarzy.
Bez niej nie byłoby sukcesów Kukuczki, Rutkiewicz czy Wielickiego. Bez niej niektórzy nawet by w Himalaje nie dotarli. Oto ikona polskiego himalaizmu. Jelcz 315. W 2021 roku, po blisko pół wieku, polska ciężarówka znów przejedzie z Polski do Nepalu.
W czasach PRL-u reklama samochodów nie była potrzebna. Kierowcy brali co było i mimo kiepskiej jakości cieszyli się z samego faktu posiadania własnych czterech kółek. W tych czasach maluch był samochodem rodzinnym, 125p limuzyną, a polonez powiewem nowoczesności. Przynajmniej do takiego postrzegania tych aut zmuszała rzeczywistość. To właśnie z tego powodu dzisiaj wspominane są z nostalgią. Każdy kierowca ma dziesiątki opowieści związanych ze swoimi czterema kółkami z okresu PRL-u.
W październiku 1976 roku ukończono trasę, która miała stanowić zarzewie do budowy sieci autostrad. W ciągu czterech lat wybudowano 281 km dwupasmowej trasy, co nawet dziś byłoby bardzo dobrym wynikiem.
W czasach PRL-u reklama samochodów nie była potrzebna. Kierowcy brali co było i mimo kiepskiej jakości cieszyli się z samego faktu posiadania własnych czterech kółek.