Trwa ładowanie...

Piłeś, nie jedź. Rosyjska wersja kampanii społecznej

Piłeś, nie jedź. Rosyjska wersja kampanii społecznejŹródło: WP.PL
d3yfj27
d3yfj27

Rosjanie mają specyficzne podejście do alkoholu. Jak się okazuje, równie specyficzny jest ich stosunek do kampanii społecznych mających na celu zachęcenie obywateli, by nie pili i nie jeździli samochodem. Pewien mężczyzna postanowił pokazać, co pakuje zawsze do swojego bagażnika. Wśród szpargałów znalazły się lina, apteczka i kilka innych potrzebnych przedmiotów. Także tajemnicza cegła (pustak) z trzema otworami.

Wyjaśnienie nastąpiło po chwili. Bohater położył cegłę na masce auta, włożył do otworów plastikowe kubeczki i nalał do nich wódki. Kiedy opróżnił kubek zagryzając chlebem i wydawało się, że to głupia zabawa, powiedział, że wódkę lepiej pić w ten sposób, a niżeli tak, by wsiadać do auta i jechać.

Być może właśnie w ten sposób - prosto i pszaśnie - przekaz trafi do pijących i jeżdżących.

d3yfj27
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3yfj27
Więcej tematów