Trwa ładowanie...
11-02-2014 16:39

Grupa Renault zwiększa udział w polskim rynku

Grupa Renault zwiększa udział w polskim rynkuŹródło: Piotr Mokwiński
d5bthat
d5bthat

Należące do Grupy Renault marki Renault oraz Dacia sprzedały w 2013 r. w Polsce 32 315 samochodów. Przełożyło się to na wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu procentowego.

Łączna sprzedaż Grupy była o 3 860 egzemplarzy większa niż w 2012 r. Polscy klienci zakupili 14 622 osobowych Renault, o 12,8 proc. więcej niż w 2012 r. Liderem sprzedaży został model Clio (6 551 egzemplarzy, wliczając Clio Grandtour). Dobrze przyjęty został Captur - zaledwie po 3 miesiącach od debiutu zdobył pozycję lidera w swoim segmencie.

O 13 proc. wzrosła liczba rejestracji osobowych Dacii. W ubiegłym roku marka ta znalazła się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych pod względem sprzedaży samochodów osobowych z ilością 10 812 sztuk. Największy w tym udział miał odnowiony model Duster (4 669 sztuk).

O 14,4 punktu procentowego wzrósł udział Grupy na polskim rynku samochodów dostawczych. Sprzedano 6 881 egzemplarzy.

Źródło: Renault

ll/moto.wp.pl

d5bthat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d5bthat
Więcej tematów