RSS
a a a
tagi:
oceń
9
15
Podziel się


  • Skomentuj
  • WP.PL
Ocena: 0 [0]
~ [2009-08-12 23:29]

Dlaczego za granicą Polacy przestrzegają przepisów? Proste - ekonomia portfela nie pozwala na łamanie przepisów przynajmniej Polakom, których niekiedy pensja nie pokrywa kosztów mandatu. I tam Polak potrafi a u nas nie?

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~............ [2009-08-13 09:00]

Prawo jazdy dostaniesz na próbę
To jest skandal i dyskryminacja młodych ludzi nie każdy z nich jeździ jak wariat.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Bogdan [2009-08-13 08:10]

Z przodu liść , z tyłu liść a w środku głąb
Platformiarze jak cos wymyślą to tylko siąść i płakać, brak słów jakie to zawiłe i zagmatwane. KTO TEGO BĘDZIE PILNOWAŁ!!!!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~wwwkr [2009-08-13 02:52]

przeczytajcie calosc i ocencie
Moim zdanie młodzi kierowcy posiadajacy dokument prawa jazdy wiecej niz rok jezdza lepiej niz starzy, bardzo starzy kierowcy co nieoznacza ze bezpieczniej, ale ja bym nie wpuscil za "kołko" czlowieka ktory ledwo widzi, jedzie na pamiec lub w stresujacej sytuacji zamiast zachowac zimna krew moze nagle wykitowac za kierownica. Może i starzy kierowcy jezdza wolno, ale to tez nie znaczy bezpiecznie , po prostu mlode osoby krotko posiadajace prawo jazdy czesto usiluja sie popisac lub sprobowac pobic swoj rekord na prostej. Kosmiczne mandaty za prędkosc tez raczej by tu nie pomogly bo zeby szybko jeździć trzeba miec "czym", a zeby miec "czym" trzeba miec pieniażki-> jak sie ma pieniazki to wysoki mandat niestraszny zaplaci bogaty tatus i kiesszen mlodzienca nawet tego nie poczuje skonczy sie na "szlabanie" na komputer, a predkosc dalej bedzie kusila . Jest jeszcze sposob by np. osoba posiadajaca prawo jazdy krocej niz rok miemogla jezdzic pojazdem silnikowym o mocy powyzej np 70 KM luba jakas inna rozsadna moc niepozwaajaca na rozwijanie niebezpiecznych predkosci / ten pomysl jednak tez spewnoscia mialby swoje luki np takie jak po co mi "prawko" skoro bede musial po roku zmieniac auto, lub "teraz juz nie pojezdze autem ojca", gdyby wykorzystac pieniadze ktore placimi w podatkach mozna by sfinansowac kursy dla mlodych osob w ktorych pokazywane by byly skutki wypadkow lub akcje np probne jako ratownik podczas wypadku drogowe / moim zdaniem jak sie zobaczy straszne skutki wypadku, a co gorsza ofiary to tworzy sie blokada przed szybka jazda/ na kardego znajdzie sie jakis sposob trzeba tylko chciac a nie przepychac mlodych kierowcow przez szkoly nauki jazdy bez zadnego pomyslu "byle tylko umial ruszac" i byle udał sie łuk reszta juz jakos pojdzie / szkolenie kierowcow "pod egzamin" to bardzo duzy błąd taka osoba nic z tego nie wyniesie. Pomysł z jazda tylko w obecnosci starszej osoby u boku tez sie by nie sprawdzil przeciez po jakism czasie i tak bedzie mozna jezdzic samemu a wtedy fantazja moze dociążyć nogę mlodego kierowcy. Czemu nie stwozyc jakis dodatkowych kursow dla młodych kierowcow jak cos sie przezyje to bardziej pomoze niz sama teorie (przeciez za cos temu panstwu placimy), Czemu nie nakazac mlodym kierowca jezdzic z jakimis prostymi niedrogimi ogranicznikami predkosci( ktore na czas jazdy dojrzalej osoby np taty mozna szybko zdjac) - wiadomo duzo osob by probowalo bez ale zawsze mozna za złamanie takiego przepisu odrazu zabierac prawko to by dalo wybor duza predkosc i stracone "prawko" albo mala predkosc i zaoszczedzenie paru tysiecy i nerwow na egzaminie. Sposobow jest duzo trzeba tylko chciec a nie wymyslac przepisy ktore i tak nic nie zmienia. Powinni tez sie doczeic do starych kierowcow bo oni stwarzaja wieksze zagrozenie na drodze moze nie szybką jazda ale brakiem umiejetnosci i kiepskimi warunkami zdrowotnymi i powolna reakcja. Troche sie rozpisalem ale jestem kierowca zawodowym i by utrzymac sie w zawodzie musze przechodzic comiesieczne szkolenia (mata posligowa, jazda z "wozkiem" zamiast tylnich kol itp) i mysle ze by jezdzic bezpiecznie trzeba sie najpierw przekonac ze inaczej jest poprostu masochistycznie / jakos nikt normalny nie wkłada rąk w ogien bo wie czym to grozi dziwne porownanie ale napewno jest jakis sposob by pozbyc sie mistrzow prostej i wypadkow z udzialem mlodocianych trzeba tylko probowac / wiadomo.... kasa, ale czy ludzkie zycie mozna przeliczac na pieniadze??? Sami odpowiedzcie sobie na to pytanie liczę na wasze opinie - te dobre i te źłe jak najbardziej także.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~KIEROWCA [2009-08-12 19:04]

MAŁOLAT=SIE SMIERC
MAM 38 LAT I 500 TYŚ ZROBIONE ZA KÓLKIEM I POWIEM WAM JEDNO JAK JEDZIE DZIADEK TO NAJWYZEJ CIE WKURZY WOLNA JAZDA 40KM A MAŁOLAT SKACZE Z PASA NA PAS PRZY 140. DZIADEK CO NAJWYZEJ CIE PODDENERWUJE A MAŁOLAT ZABIJE. POZDRAWIAM a małolaty do nauki

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~oldskul [2009-08-12 23:39]

"prawo jazdy"
znowu ujawniają się niedorozwinięci używający słowa "prawko" w odniesieniu do ważnego dokumentu jakim jest prawo jazdy, To pewnie tacy "intelygienci" co jeżdżą pod prąd!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~... [2009-08-12 23:08]

drogi robić k.... a nie co chwilę przepisy zmieniać!!
amen!

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
[2009-08-13 00:15]

Pewnie ,ale Posła ministra tez na okres próbny
Gorzów Wlkp.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
GABONUK [2009-08-12 23:52]

NACHŁAPAC SIE ZOBACZ TUTAJ WYPOWIEDZ SIE
POLSKI RZAD TO WIELKI PRZEKRET NIE NA DARMO SEJM WGLADA JAK CYRK BLIZEJ SIE PRZYJRZEC TO TAM SIE DZIEJA WIEKSZE JAJCA NIZ W CYRKU.. NACHLAPAC SIE, ZABRAC DO KIESZENI I USTAWIC NAJBLIZSZYCH TO KAZDY MOZE !!! MINISTERSTWO KTORE CHCE ZAOSTRZYC PRZEPISY NA PRAWO JAZDY ....NIECH SKLAD TEGO MINISTERSTWA PRZYPOMNI SOBIE JAK ONI ZDAWALI PRAWO JAZDY DOSTALI I TYLE .................. TERAZ GLUPOTY WYMYSLAJA DROGI LEPIEJ BUDOWAC I DOBRZE OZNAKOWAC DO MNIEJ WYPADKOW BEDZIE A WOGOLE NA ZACHODZIE DLACZEGO SA LEPSZE DROGI ?? BO JEST MIESZANKA BETONU A NIE SAM ASFALT JAK TO POLSKA CHCE ZAOSZCZEDZIC NA DROGACH POZNIEJ ZBIERAJĄ TRUPY BANDA ZLODZIEJI I NIC WIECEJ I DZIWIC SIE ZE LUDZIE EMIGRUJA PO LEPSZE JUTRO ?? JA W UK MOGE SOBIE CO TYGODNIOWKE W PRACY KUPIC AUDI A4 Z 99r A W POLSCE DZIOBAC MUSZE I ODKLADAC CONAJMNIEJ pOL ROKU NA TAKI SZROT REALIZM PANOWIE REALIZM POLSKA 100 LAT ZA MURZYNAMI NIKT NAS NA SWIECIE NIE LUBI ps: PANIE KACZYNSKI ZMIEN PAN GARNITUR

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~bobas [2009-08-12 23:36]

chory przepis
jestem w średnim wieku narobiłem już dość sporo km więc mam już trochę obserwacji, niestety nie pomoże zrzucić winę na młodych kierowców bo to nie rozwiązuje problemu, starsi jeżdżą nie lepiej maja złe stare nawyki wyuczone przez lata i nie dają się reformować, a poza tym co daje taki przepis, młody chłopak zrobi szybko prawko, nie ma kasy na auto będzie jeździł w ciągu tych kilku pierwszych lat sporadycznie jak tata pozwoli, może w tym okresie zrobić ledwie kilkaset km, latka przelecą i stanie się super kierowcą tylko dlatego, że jego prawko leżakowało w szufladzie odpowiedni okres?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~baba [2009-08-12 23:25]

Nic nowego
We Francji, wszyscy kierowcy po otrzymaniu prawa jazdy maja tylko 6 punktow - i co rok , po przejechaniu bezkolizyjnym dostaja po 2 punkty - przez trzy lata - po trzech latach poprawnej jazdy maja 12 punktow. Podczas trzech lat musza jezdzic z naklejona na samochodzie litera "A" ( aprentissage - czyli uczen, uczacy sie ) , ktora to litere moga odkleic po 3 latach jazdy. Tymczasem jazda po "pijaku" ( czyli ponad 0,5 ) kosztuje 6 punktow, czyli - anulacje - prawa jazdy z obowiazkiem 6-miesiecznej przerwy , kiedy to nie mozna nawet zdawc od nowa prawka. Przepisy sa ostre i kary takze, tyle, ze na ogol policja nie wymierza ich ciagle, bo inaczej nikt by nie mogl jezdzic we Francji - tak tu sie zle jezdzi. Poniewaz zas prawo jazdy jest drogie, wielu po jego stracie jezdzi bez prawka, ani ubezpieczenia - i sa to gorzej niz piraci drogowi - bo jako przestepcy drogowi - sa niebezpieczni przed i po wypadku ( brak ubezpieczenia!)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~nowy kierowca [2009-08-12 23:03]

bzdura
a ja mysle ze nowy kierowca po pierwsze zna przepisy - bo musial to prawko jakos zdac, po drugie uwaza jak jedzie - bo nikt nie chce sobie auta zniszczyc (no chyba ze ma auto tatusia posła alboi kupe kasy. A jak ktos sie czuje za pewnei za kółkiem to efekty widać na drogach..ile juz skrzyzowań przejechałam gdize ludzie myślą że jak jadą szerszą drogą to mają pierwszeństwo, zapominając o regule prawej ręki - na odszkodwaniach mozna fortune zbic

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~kierowca [2009-08-12 23:02]

Niech zostanie jak do tej Pory!!
Niech wszystko tak zostanie jak jest tylko z jedna mala poprawka... kierowca 18 - 20 lat niech jeździ autem do 70KM i zdobedzie doswiadczenie a nie jak jest teraz kierowca 18 lat na karku i BMW albo cos innego o mocy 200 , 300 , 400KM przeciez to sa samobójcy to jest naj wieksze zagrozenie...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tol [2009-08-12 23:00]

Brawo ! ! ! popieram !
okiełznać tych oszołomow za kierownica

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~nemezis [2009-08-12 21:13]

Ale jaja :)
Ja zabralbym wszystkim polakom prawo jazdy...powod jest prosty tylko ludzie ograniczeni umyslowo mogli wybrac taki rzad ... i tacy ni epowinni pod zadnym pozorem miec prawka... Pozdrawiam :L)

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~jaa [2009-08-12 22:57]

i co jeszcze..tylko zeby kase wyciagnac od ludzi. A kto sie zajmie zniszczonymi dorgami, immunitetami poslow ktorzy jezdza jak chca itd?? młodzi kierowcy to tylko pewien procent wypadkow, a co z dziadkami ktorzy nie aktualizuja wiedzy o przepisach? jak wzrosną koszty zrobienia prawa jazdy wiecej ludzi będzie je po prostu kupować - będzie tylko gorzej

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~yak [2009-08-12 22:47]

popieram!
i niech się jeszcze zajmą quadami

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Dominik [2009-08-12 21:04]

Chore przepisy
To co tu czytam doprowadza mnie do bólu głowy. Po pierwsze, czy to młodzi kierowcy powodują najwięcej wypadków? Fakt może jest to jakaś część, ale za wiele wypadków odpowiedzialni są również kierowcy z wieloletnim stażem, którzy, albo to mają super dobry samochód i nie dadzą się młodziakowi w "cieniasie" albo po prostu jeżdżą na tzw "podwójnym gazie" po spożyciu alkoholu. Nie mogę zrozumieć jedynie tego, że cierpimy my, czyli ja idący dopiero na kurs i reszta w podobnej sytuacji. Jeśli tak ma być to doszkalajmy również kierowców ze stażem. Pozdrawiam

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~bez prawka [2009-08-12 22:23]

tak i zielony listek po stówie na przednią i tylną szybę życzę powodzenia!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~bez prawka [2009-08-12 22:21]

może ty masz prawko na motór a nie na motor?

odpowiedz

  • Kup używane

  • Kup nowe

Sprawdź kredyt samochodowy
  • Zaplanuj trasę

  • Baza adresowa

docelu.pl

Chcę kupić auto

Katalog samochodów - najpopularniejsze marki