RSS
a a a
Nietrzeźwi sprawcy wypadków powinni być karani dużo surowiej niż dziś - twierdzą posłowie, którzy chcą zmian w kodeksie karnym
oceń
17
7
Podziel się

Więcej na ten temat

Więcej w serwisach WP

Pytamy.pl

Wiadomości



  • Skomentuj
  • WP.PL
Ocena: 0 [0]
~Jack [2009-08-26 20:54]

Pijani kierowcy
60% to rowerzyści 20% to 0,2-0,5promila reszta to mordercy

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~pytanko? [2009-08-26 20:52]

Przykładowo jadę jak najbardziej przepisowo a nagle......
Przykładowo jadę jak najbardziej przepisowo a nagle przebiega wyrwawszy się z ręki dziecko np. matki, i zaczyna przebiegać przez jezdnię, atu ......., i śmierć na miejscu! I takiemu kierowcy też zabierzecie prawko, albo 5 lat paki?, 100% trzeżwości ma kierowca!!! Napisałem to, gdyż był taki wypadek w świętokrzyskim!!!!!!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~roni [2009-08-26 20:48]

kierowcy
zaczniemy od posłów a skonczymy na senatorach

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~nikt [2009-08-26 20:26]

biedny ty, biedny
wolałbyś, aby ci prawko zabrali dopiero jakbyś kogoś zabił?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~nikt [2009-08-26 20:23]

racja
Dajcie mu wódki, bo dobrze gada !!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~SiorgoBorgo [2009-08-26 19:57]

tak ma być i koniec
wrowadziłbym jescze bardziej ostre kary dla pijaków kierowców bo to są przecież zabójcy

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~Masakra [2009-08-26 16:28]

Pomysł na biznes Sklep z Alkomatami
Niech udostępnią za darmo alkomaty. Jaką ma pewnosc kierowca, który dzien wczesniej wypil dwa piwa, że nie ma nic we krwi. Jeszcze nieswiadomy straci prawko na całe życie. Chyba ich po...ło. Pozdrawiam

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~uiut [2009-08-26 19:25]

Pijani kierowcy stracą prawko
bardzo dobrze ! Bat na posłów , senatorów, sędziów i prokuratorów. Jak prowadzą sami W/W auto po pijanemu to też mordercy!! I imunitet nie ochroni

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~niezgoda [2009-08-26 16:46]

Przykład
Mój samochód zostaje skradziony. Ja o tym jeszcze nic nie wiem. Skradzonym samochodem kieruje nietrzeźwy złodziej,oczywiście powodując wypadek z przypadkowymi ofiarami w ludziach.Samochód zostaje zarekwirowany. Pytanie - jak wiele jest takich przypadków i jak ja się będę czuł dowiedziawszy się o tym ?

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~lukas [2009-08-26 19:17]

policja najpierw powinna wziac sie za siebie.... dzisiaj bylem swiadkiem ja renowka zatrzymala jakas pania na srodku skrzyzowania.... i oni dbaja o bezpieczenstwo.....

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~irkuch [2009-08-26 18:45]

Przywykli żyć na koszt podatników.....
Politycy, posłowie, uszczęśliwiacze narodeu i wyborców przywykli żyć na koszt podatników i obrośli w przeświadczenie że "to ich" nic kosztuje. Dlatego chętnie w imię uszczęśliwiania narodu fundują "pensjonaty na europejskim standardzie" dla małych i drobnych przestępców. Przestępców należy i trzeba karać, ale na ich koszt. W tym przypadku: istnieje taryfikator kar (mandatów) za wykroczenia drogowe. Wprowadzić taryfikator za wykroczenia drogowe popełnione pod wpływem alkoholu z mnożnikiem X 10 za wykroczenia. Za wypadki pod wpływem alkoholu: pozbawienie ubezpieczenia, odpowiedzialność odszkodowawcza ze strony sprawcy, ( dożywotnia renta lub odszkodowanie za śmierć). Wysokość odszkodowania proporcjonalna do stanu majątkowego sprawcy. Kary pieniężne od jeżdżących na "podwójnym gazie "- na fundusz odszkodowawczy, wypłacany jeśli sprawca nie posiada odpowiedniego statusu majątkowego. Dla takiego sprawcy: kara osadzenia z obowiązkową pracą, wynagrodzenie odprowadzane na fundusz odszkodowawczy. Ciekawe ilu polityków, posłów, sędziów i innych z "immunitetem" trzeba by wówczas osadzać. Dlatego pewnie taki tarifikator kar nie przejdzie. Wszak prawo tworzone jest po to by prawnicy mieli DUZĄ SADZAWKĘ Z MĘTNĄ WODĄ, wyłącznie dla ich interpretacji i "niezawisłośći".

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~bynek [2009-08-26 18:43]

Tak, tak, wyeliminować pijanych
kierowców - dać policji prawo odstrzelenia takiego na miejscu

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~aj waj [2009-08-26 17:44]

Tak, a złodziejom: obcinać ręce, za zabójstwo: końmi
rozrywać, za malwersacje finansowe: wypalać "MF" na czole. Jakieś inne pomysły?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Laudan [2009-08-26 15:16]

Nikomu nie zabierać prawa jazdy
Zrobić jak w wielu krajach zachodu. Jeśli byłeś pijany tracisz ubezpieczenie. Dlatego musisz utrzymywać rodzinę jeśli zabiłeś żywiciela. Jesli spowodowałeś kalectwo to ty mu płacisz rentę do końca życia. Jeśli nie płacisz idziesz do obozu pracy. Są takie farmy w USA gdzie harujesz nieraz do końca swego żywota bo stawki są małe. Popełniłeś wypadek po pijaku po ci odbierać prawko na bank nie powtórzysz już tego przygnieciony na lata odszkodowaniem. Musisz zarabiać i mieć możliwość poruszania do pracy. Tylko nieliczni są recydywistami bo to są tacy ludzie jak u nas którzy mimo zabranego prawka dalej jeżdzą. Podnoszenie jednorazowych kar zwiększy tylko korupcję i stawkę łapówek.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~ja [2009-08-26 17:36]

POPIERAM!!!
Po co pijaki mają zabijać ludzi!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~aro [2009-08-26 17:08]

a ja się pytam ...
...gdzie byli jego rodzice i ksiądz proboszcz c?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
solstice [2009-08-26 16:28]

To jakaś bzdura.
Na czym ma polegać ta straszliwa statystyka? Na tym, że złapali więcej kierowców na podwójnym gazie? A czy wzrosła też liczba wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców? To byłaby informacja warta tynfa, a nie ilość kierowców. Pewnie ilość wypadków nie wzrosła. Nigdy się nie podaje jaki odsetek wypadków spowodowali pijani? Podaje się tylko ile ich złapano. To jest zwykłe manipulowanie opinią publiczną i poszukiwanie pretekstu, aby ludziom dokręcić śrubę. W demokracji totalaniacy bardzo potrzebują takiego argumentu, który zostanie powszechnie zaakceptowany. I ludziska, kurze móżdżki, się na to łapią. Zresztą u nas pijany to jest ktoś, kto ma w wydmuchiwany powietrzu więcej niż 0,2 promila. A w niektórych krajach jest to 0,8. Cyz to znaczy, że mamy jakieś słabsze głowy niż inne narody? Ludzie!!! Nie dajcie się robić w konia!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~PAN ? [2009-08-26 16:27]

Jestem ZA
Pojawia sie pytanie jak sprawdza kierowce czy juz mam wyrok czy nie Jak w polsce nie ma nawet systemu ewidencji pojazow ani systemu ewidencji kierowcow ani zadnego innego systemu Zacznijmy zajpierw budowe systemu dla policji a potem dajmy im narzedzia do pracy

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Piotrek [2009-08-26 16:27]

Kiedys jechalem po 2 piwach
I zatrzymala mnie policja .Ale dalem im 100 zl i pojechalem dalej :)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Iza [2009-08-26 08:23]

POPIERAM !!!!
I razem z prawkiem samochód!!! Nie rozumiem też ludzi któży protestują przeciw takim karom, przecież pijany to morderca!!!!

odpowiedz

pokaż 28 ukrytych odpowiedzi

  • Kup używane

  • Kup nowe

Sprawdź kredyt samochodowy
  • Zaplanuj trasę

  • Baza adresowa

docelu.pl

Chcę kupić auto

Katalog samochodów - najpopularniejsze marki