Trwa ładowanie...
25-01-2010 16:50

Peugeot w Pekinie

Peugeot w PekinieŹródło: zdjęcie producenta
dezfizf
dezfizf

Swoją światową premierę na rynku chińskim świętuje dziś nowy Peugeot 408, który został zaprezentowany blisko 300 dziennikarzom z Chin i ponad 700 reprezentantom sieci przez Jean-Marc Galesa, Dyrektora Generalnego Marki.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Po zaledwie pięcioletniej obecności na rynku chińskim, Marka Peugeot sprzedała tam w 2009 r. ponad 410 tys. pojazdów. W porównaniu z rokiem 2008 oznacza to 44 proc. wzrost sprzedaży.

Bazując na dobrych wynikach w segmencie M1 oraz na sukcesie modeli 307 sedan i 307 hatchback, które na całym świecie zostały wyprodukowane w liczbie 3 522 800 sztuk, Peugeot rozpoczyna ofensywę na rynku chińskim nowym modelem 408 DF.

dezfizf

Nowy samochód typu sedan został zaprojektowany z uwzględnieniem wymagań rynku w Chinach, na którym wzmocni ofertę produktową firmy Dong Feng Peugeot w segmencie M1, stanowiącym ponad 45 proc. całego rynku.

Dong Feng Peugeot 408 jest owocem współpracy spółki joint venture pomiędzy PSA Peugeot Citroën oraz chińską grupą DFM. Samochód jest produkowany w fabryce Wuhan w chińskiej prowincji Hubei. Roczny plan sprzedaży zakłada oddanie w ręce klientów 100 tys. sztuk modelu 408, który będzie jednym z punktów odniesienia dla pozostałych pojazdów na rynku.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Model 408 został zaprojektowany i opracowany połączonymi siłami zespołów projektantów Peugeot z Europy i Chin.

Peugeot 408 kontynuuje tradycyjne nazewnictwo Marki z logo Lwa. Cyfra 4 nawiązuje do rozmiaru auta (4,68 metra długości) oraz jego pozycjonowania w segmencie luksusowych, rodzinnych sedanów średniej wielkości. Środkowa cyfra 0 oznacza, iż model należy do Marki Peugeot, podczas gdy cyfra 8 informuje o generacji pojazdu.

dezfizf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dezfizf
Więcej tematów