Ocena: +11 [25]
~Samochodziarz
[2011-08-18 17:49]
Nie mam nic przeciw motocyklistom, jednak nasuwa mi się pytanie. Z jaką prędkością oni jechali skoro jeden prawie wpadł do środka? W miejscu wypadku jest ograniczenie do 70 km/h. Czy jadąc z taka prędkością doszłoby do niepotrzebnej śmierci dwóch motocyklistów? Szanujcie siebie, żebyśmy i my mogli Was szanować [*]
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: -3 [3]
~MS
[2011-08-18 21:23]
@Samochodziarz ^ Prędkość 70km/h i uderzenie w jakąkolwiek przeszkodę, to w 90% wypadek śmiertelny. Miejcie na uwadze, że motocyklista nie jest chroniony przed obrażeniami, jak np. jest to w przypadku wypadku samochodowego. Więc zastanówcie się przez chwilę i nie wypisujcie, że "pewnie jechali 200km/h"...
[*] [*]
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~Sweeney Todd
[2011-08-18 21:54]
@MS ^ Wypadek śmiertelny - zgoda, ale przebić drzwi busa?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mm
[2011-12-01 09:33]
@Samochodziarz ^ Na pewno jechali zgodnie z przepisami, tak jak ten bus co wymusił i inni kierowcy samochodów. Każdy jeździ zgodnie z przepisami - jak jest 50km/h to wszyscy tak jeżdżą,
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ml
[2011-12-01 09:43]
@Samochodziarz ^ Walnij w busa łbem z prędkością 30-40km/h i przeżyj.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~josearkadio
[2011-12-01 15:27]
@Sweeney Todd ^ 70 km/h i masa ok 300 kg-220 moto i 80 kierowca...pomyśl raz jeszcze , jakiej grubości jest blacha w samochodzie...o.5 mm?plus lakier
odpowiedz
Ocena: +1 [53]
~GSF600S
[2011-08-18 17:05]
Pewnie zacznie się nagonka na motocklistów ... Ale DWOJE bikerów zgineło więc pewnie puszkarz (oczywiście przeżył) nie sprawdził martwego kąta i lusterek i/lub zawracał na miejscu niedozwolonym. Nie trzeba być Einsteinem żeby sobie to wydedukować. Ride safe brothers!
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: +15 [17]
~125 RS extrema
[2011-08-18 17:46]
@qham moto ^ ja jeżdżę na moto i nie popieram, jedź tak, żeby wychamować (manetkę odkęcić każdy głupi umie, zacznijcie się uczyć ostro chamować) a przepisy schować do skarpety, co z tego, że mam pierwszeństwo, na nagrobku mam sobie to później napisać? jak się nie ma 1.5t blachy to trzeba nadrabiać głową i skillem! peace!
odpowiedz
Ocena: +15 [15]
~gass
[2011-08-18 17:50]
@GSF600S ^ Człowiek przystosowuje swoją uwagę do ogólnej dynamiki przestrzeni, tzn. np. ma dużo mniejszą koncentrację, chodząc wśród pieszych z prędkością 3 km/godz. niż, dajmy na to, jadąc bolidem na wyścigach. Łatwo to zaobserwować, jak piesi panicznie reagują na pojawienie się rowerzysty na chodniku, choć ten jedzie zaledwie ok. 10 km/godz.
Z opisu sytuacji wynika, że motocykliści pędzili grubo szybciej niż pojazdy w normalnym ruchu ulicznym (jeden motocyklista wleciał do wnętrza, przebijając drzwi). Jest ogromna szansa, że mało który kierowca zarejestrowałby w tej sytuacji dwa pociski, które pojawiły mu się za plecami.
Zdarzało mi się czasem, że sam byłem kompletnie zaskoczony nagłym pojawieniem się takiego motocyklisty i zresztą pędzącego samochodu również.
Młodzi motocykliści na ścigaczach często jeżdżą na granicy ryzyka. Tzn. że jeżeli na drodze zdarzy się coś niestandardowego, nie mają żadnego pola do manewru przy tak ogromnej prędkości, niezależnie od swoich umiejętności. Ci dwaj biedacy wykazali klasyczny brak wyobraźni i kompletnie zlekceważyli zasadę ograniczonego zaufania.
odpowiedz
Ocena: +7 [9]
~AK
[2011-08-18 20:07]
@GSF600S ^ martwego kąta? co Ty pieprzysz! jak motocyklista jedzie 150h to sam sobie jest winien. Kierowca "Puszkarz" nie będzie jechał całą drogę wpatrzony w lusterko!!! E=mc2
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~Glaurung
[2011-08-18 20:32]
@125 RS extrema ^ Chamstwa i tak już za dużo. Uczcie się hamować!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~m
[2011-12-01 09:45]
@gass ^ Może tak było jak napisałeś, a może im bus wyjechał z bocznej drogi kolego. Wtedy wyobraźnia nie pomoże.
odpowiedz
Ocena: -13 [27]
~Wąski
[2011-08-18 22:16]
Motocyklista ( syn policjanta) zabił mi wujka! Na ograniczeniu do 50! jechał ponad 150km/h !!!!!!! NIE PONIÓSŁ ŻADNEJ KARY !!! Zabrano mu tylko prawo jazdy! NIE MAM I NIE BĘDĘ MIAŁ SKRUPUŁÓW NA DRODZE DLA ŻADNEGO MOTOCYKLISTY!!! PARU JUŻ SIĘ PRZEKONAŁO !!!!
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: -1 [1]
~Moto
[2011-08-18 23:43]
@Wąski ^ wujka ujka a cioci minetke zribił bue he
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~Moto
[2011-08-18 23:44]
@Wąski ^ a mnie babcie zakopał grabaz...dam ja im nauczkę kanalie
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~kasia
[2011-08-18 23:54]
@Wąski ^ i co CI to da? wróci zycie wuja? takim zachowaniem się nie zdziw że sam siebie ukatrupisz - agresja budzi agresje i przeciw agresji się obraca - uważaj na drodze bo ja smigam tirem i nie lubie puszkarzy ot filozofia że niby wiekszy może - idż do psychologa wylecz się a potem na droge wróć o ile sie nadajesz
odpowiedz
Ocena: +4 [4]
~maxym72
[2011-08-19 05:07]
@Wąski ^ lepiej żebyśmy się nie spotkali w życiu. Miej pretensje do syna policjanta i jego obciążaj winą (możesz się na nim wyżywać), ale ode mnie się odwal. I od moich przyjaciół i znajomych oraz nieznajomych. Wara - dokąd nie masz powodu - a jak na razie to nie masz. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia psychicznego.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~mm
[2011-12-01 09:31]
@Wąski ^ Oj stary, Ty to masz bałagan w głowie.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~mm
[2011-12-01 09:26]
Czyżby wymuszenie ze strony busa? Nieeee, niemożliwe, bo to zawsze motocykliści są winni. Kiedyś tez bym w takiego wjechał, wyjechał mi tuz przed motocyklem, a jechaliśmy w grupie ok. 10 maszyn ok. 80 km/h (ja byłem trzeci. Ledwo wyhamowałem - dobrze, ze jechałem xx-em). Trzeba mieć ograniczony mózg, żeby tak zrobić.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Nick
[2011-08-23 17:05]
Ten bus miał takie koguty jak na zdjęciu wyżej ? Bo nie czaje powiązania z tematem...
odpowiedz
Ocena: +11 [19]
~W@SP
[2011-08-18 20:39]
Niech żyją zapalone światła w dzień w samochodach.To przez nie nikt nie zwraca już uwagi na motocykle...wcześniej tylko one "świeciły".Na mocy nakazu odebrano im ten przywilej.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Nick
[2011-08-23 17:03]
@W ^ SP@Po to jest regulamin zapalonych świateł w dzień żeby Policja miała wieksze "menu" za ich brak.
odpowiedz
Ocena: +12 [26]
~edi
[2011-08-18 17:54]
Motocyklista znalazł się w środku busa, to z jaką prędkością jechał ?
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +3 [3]
~Koralgol
[2011-08-18 22:16]
Ocena: 0 [0]
~Nick
[2011-08-23 17:00]
Ocena: +8 [28]
~jarek
[2011-08-18 17:39]
Motocyklistom do 35-go roku życia powinno się robić psychotesty.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +3 [5]
~Misiek
[2011-08-18 18:34]
@jarek ^ Popieram jednak w takim razie powinni robić psychotesty również prowadzącym auta!!! Jednym słowem wszystkim idąc tym tokiem rozumowania.
Jestem zarówno motocyklistą jak i przemieszczam się autem.
Niejednokrotnie jadąc motocyklem zgodnie z przepisami jak to w KRD jest napisane przy prawej krawędzi itd. widzę non-stop wyprzedzających zirytowanych kierowców aut... tylko mogę przypuszczać co myślą... "zawalidroga", "na motocyklu a nie może przyspieszyć" itd... nie mówiąc jaka duma ich ogarnia jak mogę wyprzedzić motocykl. Żałosne jest zachowanie na naszych drogach więc najpierw oceńmy siebie a później wypowiadajmy się o innych zwłaszcza jak nie wiemy co dokładnie się stało. A komentarze typu "ale musiał zapier... że wpadł przez drzwi do środka..." są bez sensu, bo może akurat bok bus był przeszklony (w sensie miał okna) i ot cała filozofia wpadnięcia do środka... . Szanujmy się nawzajem na drogach. Szkoda chłopaków.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~arni
[2011-08-18 23:04]
@Misiek ^ z tego co widziałem to przez boczna szybę w kabinie wpadł....ale z relacji świadków jasno wynika że pomykali i to ostro nie trzymali sie żadnego pasa ..."skakali" od jednego do drugiego...ale wiadomo jeśłi wolna jezdnia nikt z motocyklistów nie trzyma się prawej krawedzi ze względu na ich bezpieczeństwo...wiem z doświadczenia i szybkiej jazdy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Negative
[2011-08-19 21:58]
@arni ^ Świadkowie tak zawszę mówią ... W mojej miejscowości samochodem uderzył w motocyklistę po czym kierowca samochodu uciekł . Sam byłem tego świadkiem i zeznawałem na policji . Ludzie się zlecieli i zaczęli drzeć mordy że to wina motocyklisty bo zapier*** jak głupi. Innych świadków nie było . Motocyklista żyje ale jest w ciężkim stanie.
odpowiedz
Ocena: -10 [30]
~stokłosa
[2011-08-18 19:27]
Motocykliści powinni podpisywać zobowiązanie ,że jak zginą w wypadku na motocyklu, to ciało pójdzie w całości na części zamienne dla potrzebujących.Jak się nie zobowiążą to dostaną "figę z makiem" a nie prawo jazdy na motur.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [2]
~Sweeney Todd
[2011-08-18 21:52]
@stokłosa ^ Ci ze szlifierek po wypadkach nie nadają się na dawców organów, bo ich organy zamieniają się w gulasz na zimno. Przważnie to tylko zęby i gałki oczne można użyć do przeszczepów.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~Moto
[2011-08-18 23:48]
@stokłosa ^ guptak jestes. Z takiego moto nie bardzo jest co wziąc - nic sie nie nadaje po dzwonie przy 200 km,,,,
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
edekmazur
[2011-08-19 07:33]
@stokłosa ^ po takiej kraksie nie ma narządów przydatnych do przeszczepu.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~stokłosa
[2011-08-19 20:40]
@edekmazur ^ nie no dajcie pokój, przecie skórę można zedrzeć i użyc do przeszczepów,chrząstki,fragmenty kości,było by trochę towaru.
odpowiedz
Ocena: +1 [23]
~Gryf.
[2011-08-18 19:04]
Tu się kłania Szkoła ( prawo jazdy ) ten dokument nie upoważnia do odkręcania manetki do końca bo kto ich w tej szkółce nauczył jeździć motocyklem max 50 lub 60 km/h jeżdżą potem dorwą się do jakiegoś starego trupa pojadą 150 i gotowy siebie albo jeszcze kogoś zabierze na tamten świat .Prawko na motocykl powinno być najtrudniejszą kategorią jaką się zdobywa .
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~Ged
[2011-08-19 00:20]
@Gryf. ^ no trudniej zdobyć niż prawko na samochód... ale sie nie uczy jeździć, tylko zdać egzamin! jak inne kategorie. w szkołach jazdy nie uczy się rozsądku tylko przez 20h... jak zdac egazmin i objechać trasę egzaminacyjną... nic więcej.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~k.oval
[2011-08-19 11:36]
@Gryf. ^ i co z tego ?? kto będzie chciał, wsiądzie na moto bez prawka, nie pochwalam, ale nie kwitek czyni motocyklistę.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Gryf.
[2011-08-19 19:30]
@Ged ^ Maż racje nie uczą niestety .Motocyklista ma kask na głowie i nic więcej jeszcze tam powinien być mózg, bo najbardziej on cierpi podczas wypadku .A ja mówię prawo powinno być zmienione odnośnie nauki jazdy i zdobywanie prawka na motocykl i na ciężarówkę
odpowiedz
Ocena: +4 [4]
~VIS
[2011-08-19 06:43]
Nie bójcie się, motocyklista nie zrobi wam większej krzywdy niż wy jemu.
odpowiedz
Ocena: 0 [6]
~bogdan
[2011-08-19 06:25]
kiedy motocyklisci beda normalnie jezdzili???? to co wyprawiają w glowie sie nie miesci 200km na godz w miescie ????
odpowiedz
Ocena: -2 [2]
~edi
[2011-08-19 06:11]
Dobrze że nie zabili nikogo postronnego. Jak zeznali świadkowie, jechali z prędkością znacznie przekraczającą 100km/h, do tego środkiem dwupasmowej jezdni. Ewidentna wina motocyklistów.
odpowiedz
Ocena: +5 [7]
~Adi
[2011-08-18 23:56]
Ocena: -17 [47]
~AJRO
[2011-08-18 17:46]
NIE PISZCIE,ŻE TO WINA BUSA - SAMI JECHALI Z OGROMNĄ PRĘDKOŚCIĄ - ZASŁUŻYLI NA TAKI KONIEC. CAŁE SZCZĘŚCIE,ŻE NIE WALNELI W AUTOKAR Z DZIEĆMI.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: -4 [6]
~kidy gonzales
[2011-08-18 20:56]
@AJRO ^ Cymbale pisze wyraźnie, że walneli w bok! Czytaj ze zrozumieniem. Mi kiedyś wyskoczył jakiś burak ze wsi blaszakiem z podporządkowanej. Cudem wyhamowałem, potem z farmera 2 razy większego ode mnie zrobiłem kotlet mielony. Tak odruchowo jakoś, odreagowałem sytuacje.
odpowiedz
Ocena: -2 [2]
~rav
[2011-08-18 21:22]
@AJRO ^ Ależ tu się wypowiadają DEBILE !!!! bus zajechał drogę a winny jest motocyklista to wy jeździjcie przez skrzyżowanie na czerwonym (a bo co nie wolno zawsze na kogoś się zrzuci winę )
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~kuliwaśka.
[2011-08-18 22:36]
@ja ^ Też tak uważam, że to wina "busa" bo nie otworzył kierowcom w odpowiednim momencie drzwi. Szkoda że szybkość i bezwładność ich zabiła. Był by wyrok za wtargnięcie do cudzego środka transportu bez otwarcia drzwi czyli włamanie i zagrożenie dla życia i zdrowia kierowcy busa.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~madmax
[2011-08-18 22:52]
@kidy gonzales ^ cymbale "jest napisane" ale ty miastowy twardzielu pewnie i tak nie wiesz co do ciebie piszę
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~vulcan
[2011-08-18 23:53]
@AJRO ^ Palancie!! Jeżdzisz puszką nie patrząc w lusterka i stając w poprzek drogi? Zastaw ją kiedyś T-irowi bedzie jednego palanta mniej!!!
odpowiedz
Ocena: +8 [10]
~k.oval
[2011-08-18 22:59]
jesteście niepoważni... smigam na moto cztery lata... duzo, nie dużo, niektóży nie dają rady paru dni nawet... wczoraj zrobiłem traskę starym SVkiem (pponad 600km), na siódemce, gdzie są koleiny, no chwila żwir od wywrotek budowlanych.... ale jedyna sytuacja podbramkowa zdarzyła się na dwupasmówce z prawoskrętem... ja na prawym, a pani w pugu 206 postanowiła bez zastanowienia ze skrajnego lewego na prawoskret się wbić...hamowanie i ograniczone zaufanie mi pomogło, więc nie wmawiajcie, że zawsze ten na moto jest winien bo trzeba tylko użyć wyobraźni...
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~krollg
[2011-08-18 21:41]
stokłosa ty się rozbiegnij i o drzewo jeb.....
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~DUDEX
[2011-08-18 20:48]
Ocena: +5 [9]
~Banan_998_PL
[2011-08-18 17:25]
Ocena: +8 [20]
~ona
[2011-08-18 17:30]
niech żyje patrzenie w lusterka ... [*]
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [6]
~jasiek
[2011-08-18 17:48]
@ona ^ a co ma patrzenie w lusterka jesli ktos zapier... ponad 200 km/h. przy takiej predkosci nikt nie wbija sie w drzwi, a taki motocyklista w ciagu sekundy pokonuje ponad 50m
odpowiedz
Ocena: +2 [4]
~AK
[2011-08-18 20:14]
@ona ^ mam Audi RS6 jeśli wiesz o jakie auto chodzi? wierz mi, że jak depnę to nie zdążysz mnie zobaczyć w lusterku!
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~***
[2011-08-18 20:31]
@ona ^ w głowie za to masz nasrana i nie wymieszane
odpowiedz