Ocena: 0 [0]
~jan
[2010-08-05 15:56]
pijany rowerzysta
Widocznie nikomu z tak broniących pijanych rowerzystów żaden PIJAK nie wjechał pod samochód tępić tych ludzi bez litości . Nie rozumiem jak można pobłażać jeżdżącemu po całej jezdni pijanemu rowerzyście. Życzę wszystkim ich broniącym , żeby pijak wjechał pod koła może wtedy sami otrzeźwieją i nie będą pisać głupot.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~AnnA
[2010-08-05 18:12]
Zgadzam się, każda pijana osoba poruszająca się po drodze jest niebezpieczna dla innych osób. Bezpośrednio w samochodzie, a pośrednio na rowerze czy pieszo...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bbbbbbbbb
[2010-08-05 18:14]
a co powiesz na pijanego przechodnia, fakt nie ma on roweru ale dwie nogi-też mu zabierzesz prawko?
Czym on się różni od rowerzystów czy kierowców? Też stwarza niebezpieczeństwo....Myśl chłopie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Inna Anna
[2010-08-05 21:09]
Miałam napisać właśnie o pieszych... Są tak samo niebezpieczni jak rowerzyści- bo może się zatoczyć na ulicę i wypadek gotowy. Tak samo jak osoba jeżdżąca na wózku inwalidzkim- który uznany jest za pojazd mechaniczny... Ich się nikt nie czepia!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Anna
[2010-08-05 21:09]
Miałam napisać właśnie o pieszych... Są tak samo niebezpieczni jak rowerzyści- bo może się zatoczyć na ulicę i wypadek gotowy. Tak samo jak osoba jeżdżąca na wózku inwalidzkim- który uznany jest za pojazd mechaniczny... Ich się nikt nie czepia!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Pawel_Wroc
[2010-08-05 20:59]
Samolot. koparka, jacht, żaglówka, wózek widlowy...
Nie można zabierać pozwolenia na prowadzenie samochodu, za jazdę rowerem pod wpływem bo ten dokument nie jest wymagany do prowadzenia roweru... Uprawnienia na wózek widłowy też zabiorą... kartę żeglarską, a może i wędkarską. To jawne łamanie konstytucji, ale w tym państwie można wszystko. Teraz planowana jest sprzedaż ziemi państwowej, ale uwaga rolnikom... przy czym Ci którzy nie będą mogli, będą musieli ją oddać z dzierżawy. Kupi ją kto inny i im znów wydzierżawi na "swoich" zasadach... Zobaczycie ile będą kosztować grunty...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
człowiek pająk
[2010-08-05 15:59]
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~SS
[2010-08-05 16:26]
DOBRE PYTANIE!!!! PIESKI ODPOWIEDZCIE!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~facet46
[2010-08-05 16:59]
znałem takiego,który chciał minąć autem pijanego rowerzystę.....zabił się na drzewie.miał żonę i dwójkę dzieci w wieku 7,i 9 lat.rowerzyście nic sie nie stało
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-08-05 17:53]
Ocena: 0 [0]
~gosc
[2010-08-05 18:09]
Ocena: 0 [0]
~olga
[2010-08-05 20:16]
Ocena: 0 [0]
~tatek
[2010-08-05 11:35]
Jakie to ma znaczenie, pijak jest pijakiem. Amen.
Jazda po pijaku ma być surowo karana, a konsekfencje jednakowe dla wszystkich i takie same !! Co do senatorów to niech mniej chleją gorzały a umysły będą mieli jasniejsze i sprawniejsze, tak im dopomóż bóg.
odpowiedz
pokaż 24 ukryte odpowiedzi
pokaż 19 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~praktykant
[2010-08-05 17:01]
Ocena: 0 [0]
~Dariusz
[2010-08-05 17:43]
@- Polacy pija
- Polacy pala
I to nie parę procent tylko więkrzość !
Ale czepmy się tematu
jak myslisz ilu kierowcow jest abstynentem ?
no wlasnie - tu jest pies pogrzebany
ostre prawo dziala - tylko za pozno - podpity czlowiek z pewnoscia mysli inaczej - i inaczej postrzega kare
i w tym wypadku co chcesz zrobic ? podniesc akcyze ? zaostrzyc prawo az tak ze na piwo sie nie bedzie chcialo patrzec ?
a wiesz ze ja znam takich ktorzy bez prawa jazdy z wyrokiem i nie swoim samochodem i z wypadkami na sumieniu nadal wypuszczaja sie na ulice ? - dodam do tego ze sa trzezwi
A teraz spojrzenie z drugiej strony, czyli TA druga osoba ktora uczestniczy w wypadku (bo o to w groncie rzeczy chodzi ) gdzie ona miała oczy, jak to się stało ze dała sobie wjechac w dupe, dlaczego tak bezmyslnie ufa swemu pierwszenstwu, albo przejerzdza na styk kolo pijanego ? dlaczego nie powidomi policji o takim aucie ? dotego bezmyslnie budowanie sie wzdloz głownej drogi, a potem jeczy ze dziecko wlazlo mu pod kola, i lu z was zgodzilo by sie na prog na ulicy przed wlasnym domem, no tak zapomnilem rolnik woli za 30 pln wyciagnac sierote z rowu niz dac komus wypic jego wlasne piwo heheh
a tak na powaznie wedlug mnie prawo jazdy sa tak samo wazne iak inne dobra, odebranie ich poniza czlowieka . ktoren pracodawca nie wymaga tak zwanej mobilnosci ?
Nadal sadzicie ze droga kar jest ta jedyna ?
A co z nowaczesna technologia ? sa juz w testach urzadzenia ktore po wykryciu pijanego unieruchamiaja samochod- czemu nie ma tego w kazdym samochodzie
co z samycmi drogami - poprawienie widocznosci , skrzyzowania bezkolizyjne , wiecej krotkich dróg lokalnych , lepiej wyprofilowane zakrety, i drogi dla pierzszych i rowerzystow dalej od samego asfaltu
a moze leprze samochody - w koncu nadal ciagniemy z niemiec zlom i jezdzimy na nim puki go rdza nie zje
dobra koncze juz
POZDRAWIAM BAOBAB ^ WP.PL
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Robol
[2010-08-05 18:05]
Na twoje leczenie głupoty to jusz za późno. Ale nie martw się nie będzie tobie nudno takich oszołomów jak ty jest więcej. Pozdrawiam zdrowomyślących
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~BezKomentarza
[2010-08-05 18:43]
No raczej siedzieć byś nie poszedł.Pewnie skończyłeś prawo albo administracje chociaż ze tak błyszczysz. Dozwolona granica zawartości alkoholu we krwi powinna być taka jak w UK albo chociaż w Niemczech. Większość "pijanych" to ludzie którzy wpili jedno, dwa piwa. Trzeba ludzi leczyć a nie zaostrzać im kary. Dziękuje Bogu ze ludzie tacy jak ty mogą wygłaszać swoje "mądrości" tylko na forach internetowych. Za robotę się weź!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~buba
[2010-08-05 19:56]
A gdzie taki smród się weźmie za robotę popatrz ile głupot napłodził i nie było mu szkoda czasu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Stoa
[2010-08-05 19:41]
A ja mam inny pomysł na pijanych na drogach.
Każdy sprawca wypadku po pijaku powinien wszystkie koszty spowodowanego wypadku ponosić sam od początku do końca. Nie NFZ, nie ubezpieczyciel czy ktoś inny, tylko pijak za kierownicą. A ci, których złapią po pijaku bez wypadku powinni od razu z automatu płacić 2-3 tysiące na fundusz ofiar drogowych, a sam wyrok oddzielnie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Anna
[2010-08-05 18:31]
Głupocie stop!!
Nie jestem za jeżdżeniem po pijanemu ale prawo jest beznadziejne bo nie każe sprawiedliwie. Dlaczego rowerzysta ma mieć zabrane prawo jazdy, skoro nie jechał samochodem?? W końcu do jeżdżenia rowerem nie trzeba żadnych uprawnień więc dlaczego czepiają się prawka?? Pijany pieszy jest tak samo niebezpieczny na drodze jak pijany rowerzysta- a nikt się go nie czepia. Jeśli rowerzysta nie ma prawka to jedynie jakaś śmiesznie niska grzywna...
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~qwert
[2010-08-05 19:01]
oczywiście .Nasze pokraczne prawo(stanowione przez demokratycznie wybranych przedstawicieli) w tym wypadku karze surowiej tych rowerzystów, którzy mają prawo jazdy.Jakby to była jakaś różnica w zataczaniu się rowerem po drodze.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~praktykant
[2010-08-05 19:18]
Ocena: 0 [0]
~Wodka
[2010-08-05 17:15]
Ocena: 0 [0]
~goral
[2010-08-05 16:05]
hahaha pijany rowerzysta a moze senator???
ciekawe ktory senator lub posel wpadl na rowerze po piwku i prawo jazdy mu zabrali a teraz chca zmienic zasady bo imunitet nie zadzialal karac wszystkich i zabierac nawet jak to bedzie prezydet piles ponies za to kare wiec karac surowo bo pojedziesz czezwy samochodem pijany na roweze wpadnie na ciebie i moze sad stwierdzi ze nie twoja wina a rodzina zabitego bedzie ciebie obwiniac piles nie jedz !!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Classic
[2010-08-05 15:55]
No nareszcie...
No nareszcie ! Droga szutrowa, spocony facet na rowerze pod sklepikiem wypije piwko na ochłodę (trzeźwy dalej jak drut) a złośliwy glina zabiera mu prawko. A to kierowca zawodowy - rodzina żyje z jego jazdy ciężarówką. To (na razie jeszcze jest) drakoński przepis - godny państwa policyjno-restrykcyjnego.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rolkowiec
[2010-08-05 15:54]
cyklista
aż śmieszne jest żeby rowerzyście odbierać PRAWO JAZDY!!!!! Zabierajcie również tym, którzy poruszają się na innych środkach: hulajnogi, rolki etc. Co tu jeszcze nie wymyślą!
Żenada!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Waldomino
[2010-08-05 15:54]
a jak idzie?
A co jeśli środkiem drogi IDZIE kierowca po kilku piwkach, tez zabiorą mu prawko?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mortyr
[2010-08-05 15:54]
bardzo dobrze, samochód wazy ponad tonę, do tego prędkość
i stanowi zagrożenie, rowerzysta jadący 15/ha jest groźny tak samo jak biegnący pieszy, może zacząć karac biegających pijaków ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~MARIUSZ
[2010-08-05 15:25]
A MOŻNA INACZEJ
KUPIĆ ROWER ALE NA NIM NIE JEŹDZIĆ
KUPIĆ WÓDĘ ALE JEJ NIE PIĆ
KUPIĆ SZLUGI ALE ICH NIE PALIĆ ITD.........
TO TAKIE PROSTE
BĘDZIEMY ŻYĆ BĘDZIEMY ZDROWSI
A I DZIURĘ TUSKOWĄ ZAŁATAMY
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
Mirek 55
[2010-08-05 15:53]
Jeszcze bym proponował, ożenić się ale nie spać z żoną.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~edo
[2010-08-05 15:05]
Polska to panstwo policyjne !!!!!
Jak mozna zyc w takim bagnie kazdy ruch kontroluje policja - smiechu warte p piwku nie mozna na rower - gdzie ta wasza europa o ktorej waszedzie slychac - tam po piwie mozna samochd prowadzic a tu dziecinada i zacofanie - okropny kraj !!!!!!
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~power8
[2010-08-05 15:27]
Chyba najdalej gdzie byłeś to Kielce bo w całej Europie jest jeszcze gorzej
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Bad4You9!
[2010-08-05 15:52]
Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj tępaku.
Np w takiej Irlandii i Anglii limit jest 0,8 promila
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Tuskokwaki
[2010-08-05 15:51]
teraz radykanie poprawią się statystyki
90 % prowadzących pojazd pod wpływem alkoholu to osoby prowadzące rower- prowadzące jest własciwym określeniem, bo wiekszość z nich nie jechała na rowerze tylko je prowadziła.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~qa
[2010-08-05 15:49]
kto winien?
Co za porównanie? Jazda rowerem po ścieżce rowerowej i szaleniec mknący 200 km/godz., bo szybciej się nie da. To za czasów kaczyńskich uchwalano i stosowano takie bzdurne przepisy!!!
Najwyższy czas, aby ten kraj zaczął chociaż normalnieć.
A policja niech przestanie kryć się po krzakach, a ściga tych szaleńców na motorach!!! Jeśli nie wiedzą gdzie, to np. na ul. Radzymińskiej w Warszawie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jam ci to
[2010-08-05 15:06]
Rowerkiem po gorzale
Jak się przewróci przed samochodem, to co?
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~a3
[2010-08-05 15:17]
Tak samo jak będzie szedł i się przewruci po gorzale
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Al green
[2010-08-05 15:48]
Nie ta samo .... efekt żyroskopowy kół w rowerze pomaga utrzymac pion ... a rowerzysta w wiekszosci przypadkow pod wplywem stanowi miejsze zagrozenie niz kierowca samochodu pod wplywem.podbic limit dla rowerzystów albo rozsądek policjantow.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kazek
[2010-08-05 15:47]
A czy my jesteśmy niewolnikami
Pozwolic do 0,5p jechac samochodem,to głupota i chamstwo na drogach powoduje tyle wypadków no i nasze fatalne drogi
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
stasienko
[2010-08-05 15:46]
Ocena: 0 [0]
~MARIUSZ
[2010-08-05 15:26]
A MOŻNA INACZEJ
KUPIĆ ROWER ALE NA NIM NIE JEŹDZIĆ
KUPIĆ WÓDĘ ALE JEJ NIE PIĆ
KUPIĆ SZLUGI ALE ICH NIE PALIĆ ITD.........
TO TAKIE PROSTE
BĘDZIEMY ŻYĆ BĘDZIEMY ZDROWSI
A I DZIURĘ TUSKOWĄ ZAŁATAMY
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~majkel
[2010-08-05 15:45]
Ja bym to ujął trochę prościej. Kupować wszystko, co ma w swojej cenie zawarte podatek akcyzowy i Vat. By żyło się lepiej. A czy wódę i benzynę będziemy wylewać do wanny to już (nie) rząd nie bedzie wnikał.
odpowiedz