Mercedes C
Murowany sukces
Mercedes zmierza wreszcie we właściwym kierunku. Auto dojrzało w każdej kategorii. Jest bardziej przestronne, oszczędne, a także lepiej wykonane i wreszcie zaczęło wybijać się z szarego tłumu. To nowa Klasa C podpowiadająca rywalom zza miedzy, którą ścieżką podążać.
Mercedes zmierza wreszcie we właściwym kierunku. Zamówienia na najnowszą Klasę S wybiegają daleko poza wyznaczony na ten rok plan, a wraz z premierą konkurenta Audi A4 i BMW Serii 3, możemy spodziewać się podobnego zjawiska. Auto dojrzało w każdej kategorii. Jest bardziej przestronne, oszczędne, a także lepiej wykonane i wreszcie zaczęło wybijać się z szarego tłumu. To nowa Klasa C podpowiadająca rywalom zza miedzy, którą ścieżką podążać.
Stylizacja najnowszego produktu ze Stuttgartu wyraźnie nawiązuje kształtem i detalami do flagowego modelu Mercedesa. Podobieństwo widać zwłaszcza w tylnej części nadwozia, gdzie w oczy rzucają się lampy przypominające swym kształtem Klasę S i wydatny dyfuzor z dwiema trapezoidalnymi końcówkami układu wydechowego.
Skórzane przeszycia na desce rozdzielczej, od nowa zaprojektowane zegary, konsola centralna i wielofunkcyjna kierownica, dodają kabinie luksusowego sznytu. Ciekawy patent stanowi touchpad zlokalizowany między fotelami. Z jednej strony wpasowuje się w elektroniczne gadżety masowo wprowadzane do samochodów premium, a z drugiej, dość łatwo przypadkowo uruchomić jedną z wielu funkcji.
Ceny Mercedesa zaczynają się od 125 900 złotych. To poziom zbliżony do oferty Audi, Lexusa i BMW. Dobrze wyposażony egzemplarz widoczny na zdjęciach pochłonie nawet dwukrotność powyższej kwoty.