Ocena: 0 [0]
~ik
[2009-05-20 21:35]
Zabił trzy osoby
Jeśli zakonnik za zabicie dwójki dostał dwójkę, to prosty rachunek każe wierzyć, że ten sprawca (oprawca?) dostanie trójkę..? Nie wierzycie..? http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,2-lata-dla-zakonnika-za-zabicie-dwoch-osob-po-pijanemu,wid,11067280,wiadomosc.html
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kamila99
[2009-05-15 19:43]
chlip'
było tak : wsiadł do samochodu,j eżdził sobie , stracił panowanie nad kierownicą i wjechał na pobocze. to samo było na rowerze, ale nie jestem piana
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~peter_paul
[2009-04-26 11:06]
a co z młodzieżą ?
A myslicie ze ta mlodziez byla trzezwa ? Dlaczego wogole 16-to latkowie tak pozno wracali do domu ? To jeszcze nie wiek na szlajanie sie po nocnych dyskotekach. W moim miescie juz 13-to latkowie siegaja po alkohol i chodza po pubach i dyskotekach, jak sie dziewczyny w tym wieku wymaluja i ubiora, to nikt nawet nie pomysli, ze ma mniej niz 18 lat i bez problemu kupi sobie alkohol, a pozniej wraca taka grupa z promilami we krwi, zataczajac sie cala szerokoscia jezdni, kierowcy nie usprawiedliwiam - pijany morderca, ale moze wieksza czujnosc grupy nastolatkow moglaby doprowadzic do tego, iz teraz by zyli...
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~terka
[2009-04-26 11:28]
fakt jest faktem 16 latek do godz.23 ma być w domu, bez gadania i zbędnej dyskusji!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mika
[2009-04-26 23:42]
a gdyby mieli 18 lat a nie 16? albo 19? czy to by coś zmieniło?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Antychryst
[2009-04-27 00:23]
Jak czytam takie teksty to normalnie szlag mnie trafia. "a gdyby mieli 18 lat a nie 16? albo 19? czy to by coś zmieniło? " co to niby za tekst, jak by twój ojciec skończył chwile później to by cie na świecie nie było. Fakt jest taki że młodzież nie jest pilnowana przez rodziców, gdzie ten koleś co pisał "gdzie byli ich rodzice?" bo teraz jego tekst by się przydał. To wielka tragedia dla rodzin tych nastolatków, ale sami są sobie winni, przecież wystarczyło postawić warunek, możesz iść na tą dyskotekę ale jak będziesz wychodził to zadzwoń przyjedziemy po was. Tylko mi nie piszcie że rodzice mogą nie mieć samochodu, było ich sześcioro i któryś rodzic dysponował samochodem lub mógł załatwić transport. Niestety w dzisiejszym świecie rodzice mają gdzieś co robią ich dzieci, a potem płacz i lament, no i oczywiście każdy jest winny tylko nie oni.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mary
[2009-04-27 08:36]
łatwo Wam oceniać sytuację, nie będąc obok tego wszystkiego. Gdzie byli rodzice? no tak, pijany wsiada za kierownice ale trzeba go bronić, bo to rodziców wina... zastanówcie się...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gola
[2009-04-29 11:00]
Ocena: 0 [0]
~aaa
[2009-04-26 19:32]
niewinne pacholęta
miałem parę razy okazję mijać młodzież wracającą z baletów, cała droga ich, za nic mają przepisy i jadące pojazdy, zgodnie z teorią Darwina wadliwy materiał genetyczny sam się eliminuje
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~;(
[2009-04-27 11:55]
Ocena: 0 [0]
[2009-04-27 19:08]
Nie ma znaczenia, czy byli ubrani na czarno, czy na żółto. KIEROWCA BYŁ PIJANY. I to PO PIJANEMU zabił tych ludzi. I nic więcej nie ma znaczenia.
Autora teorii o samoeliminowaniu chciałbym spotkać na ulicy, to pomógłbym mu w jego własnej samoeliminacji.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dario
[2009-04-28 12:28]
Święta racja. Oni mieli prawo wracać do domu. On nie miał prawa prowadzić samochodu po pijaku. I tyle. Gdyby jechał z jakąś rozsądną prędkością, to nie byłoby tylu ofiar. A musiał się spodziewać innych wracających z dyskoteki, bo sam pewnie z niej wracał.
W razie czego służę pomocą w eliminacji wadliwego materiału genetycznego.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
grosik
[2009-04-28 14:54]
A co jak widzisz<o ile widzisz ludzi na szosie to sie hamuje.Od tego jest hamulec,jakbys nie wiedzial.A nie pedzi na oslep,bo pan w samochodzie.Wladca szos.A ciebie jeszcze nikt nie wyeliminowal?to sie miej na bacznosci,jaskiniowcy dlugo nie zyli.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gość
[2009-04-29 08:13]
Ocena: 0 [0]
~poole
[2009-04-26 18:48]
po prostu zabić
Jestem ojcem nastolatki. Gdyby, oby nigdy nie oczywiście, mnie to spotkało to bym go po prostu zabił. Bez względu na konsekwencje i upływ czasu.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~kiluli
[2009-04-26 19:00]
Ocena: 0 [0]
~bumbum
[2009-04-26 20:32]
Popieram..... Odszukać gnoja i zatłuc kijem bejsbolowym jak wściekłego psa, bez względu na konsekwencje.........
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
grosik
[2009-04-28 15:08]
Ja tez bym nie popuscila lajzie.Jak sie nachlal to niech idzie piechota ,tez po tej drodze co jego ofiary.Zaszlachtowalam bym lachudre,a tak za 5 lat wyjdzie (tata juz sie o to postara) i zycie przed nim,ale ofiar nikt z ziemi juz nie podniesie.Przerazenie ogarnia jak niektorzy tu pisza,bronia sprawcy,a ofiary zostaja w cieniu.wyjdzie na to,ze to wina ofiar ,bo po co w ogole szli ta droga.Jezeli bedzie takie podejscie spoleczenstwa do pijanych kierowcow(nie tylko),to nigdy nie wyjdziemy z tego gowna.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nemo
[2009-04-29 08:10]
Ocena: 0 [0]
~iza
[2009-04-26 20:14]
POLACY SĄ CIEKAWI !!!!!
Jaki wyrok dostanie ten kierowca ? Czy też DWA lata w zawieszeniu jak ten zakkonnik który w Gorzowie ZABIŁ DWIE osoby jadąc po pijaku ???? CHYBA ŻE KSIĘŻA KATOLICCY STOJĄ PONAD POLSKIM PRAWEM?
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~katolik
[2009-04-26 23:29]
Odczep się ateisto od naszych księży.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
grosik
[2009-04-28 15:18]
Ano ciekawe-ile ????Poczekamy,zobaczymy czy polska sprawiedliwosc podola temu zadaniu.CZy ta sprawa ich nie przerosnie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~sandra
[2009-04-28 15:17]
nic ich nie nauczy
napewno te zdarzenie nauczy innych kierowców do ostroznej jadzy, choć po dłuższym przemyśleniu uważam iż polskich kierowców nic nie nauczy nawet najgorszy wypadek lub zdarzenie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~someone1989
[2009-04-26 13:04]
15 lat za 3 osoby ?? kpina !
powinni potraktować to jak zabójstwo od 25 lat do dożywocia ! W stanach dostał by dożywocie !
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~;9
[2009-04-27 12:50]
Ale co to zmieni w tym przypadku, życia im już nikt nie wróci nawet gdyby dostał karę śmierci. Może lepiej się zastanowić w jaki sposób zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości - tyle młodych co roku ginie w podobnych okolicznościach.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lol
[2009-04-27 19:54]
Nie zabił ich z zimną krwią, nie jest jakimś zabójcą...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Anitaa
[2009-04-26 22:55]
Cholera!
Mam 17 lat i tak samo jak ta trójka nastolatków chodzę na wiejskie dyskoteki. Moja mama nie śpi do momentu, kiedy nie wrócę. Ani razu nie upiłam się. Mam siedzieć w domu tylko dlatego, że jakiś DEBIL WSIADŁ KOMPLETNIE PIJANY ZA KIEROWNICĘ?! LUDZIE, CO WY PISZECIE? Mieszkam w miejscowości oddalonej parę kilometrów od Dynisk, jestem wstrząśnięta, przecież to samo mogło spotkać mnie! Postawcie się na miejscu rodziców tych dzieciaków: co oni mogli by poczuć czytając wasze PORĄBANE KOMENTARZE?! TEORIA ' SAMO ELIMINOWANIA SIĘ WADLIWEGO MATERIAŁU GENETYCZNEGO' ?! CZŁOWIEKU, CZY CIEBIE POGIĘŁO?! TO CIEBIE POWINNO SIĘ WYELIMINOWAĆ, ŻEBYŚ NIE POGRĄŻAŁ JUŻ ZROZPACZONYCH LUDZI!!!!!!!!!!!!! Cała się trzęsę, mieszkam z dziewczynami, które osobiście znały Tą Czwórkę, więc wiem, co mówię. Nie mogę się opanować, sama nie wiem co piszę!
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Anitaa
[2009-04-26 23:14]
" Młody kierowca mógł ich nie widzieć" ? No dobra, na początku mógł ich nie widzieć, ale NIE POCZUŁ, ŻE POTRĄCIŁ 4 OSOBY I JAK GDYBY NIGDY NIC, POJECHAŁ DALEJ, KOSZĄC PO DRODZE SŁUPEK BETONOWY I ZATRZYMUJĄC SIĘ NA CZYIMŚ OGRODZENIU?!!!!!!!!!!!!!! A POTEM SOBIE PO PROSTU POSZEDŁ DO DOMU... Jak możecie pisać jakieś durnoty o odpowiedzialności rodziców, o winie tych szesnastolatków, w ogóle nie znając sprawy?! Macie racje, miejsce dzieci jest w domu, A MIEJSCE PSYCHOLI W WARIATKOWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dajcie szanse dorosnąć, bez strachu wyjsc na ulicę, ten wypadek mógł wydarzyc się w dzień! Tylko ze wtedy, jakis niedorobiony bałwan nie mógłby napisać, że " dzieci powinny w tym czasie być w domu" ...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jaaa
[2009-04-26 23:14]
znałam ich. to znajomi mojego brata ze szkoły. Ja także nie mogę czytać niektórych komentarzy ludzi, którzy bronią pijanych sprawców, zasłaniając winę wiekiem tych ofiar.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~~
[2009-04-27 12:05]
Jak był pijany nie powinien prowadzić a uciekł z miejsca wypadku ze strachu przed odpowidzialnością.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ja
[2009-04-26 11:50]
Smutne to bardzo
Chiał Giertych i Ziobro zrobic troszkę porządku to krzyk wielki podniosły media że wolności małolatom za mało. Pamiętam jak radio ZET i RMF zachęcało do wagarowania by uczcić dzień urodzin lub imienin Giertycha. A teraz proszę czworo młodych ludzi już jest wyłączonych ze wszystkiego.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ZGADZAM SIĘ
[2009-04-26 11:59]
CO 16 LATKI O 2 GODZ W NOCY ROBIĄ NA JEZDNIACH . BO DROGI TO NIE SĄ .
PIJACZYNA KIEROWCA WYJDZIE PO 3 LATACH .ŻAL TYLKO RODZICÓW . TO DOPIERO SZOK.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Marek
[2009-04-26 12:07]
Popieram... kiedy ktoś w końcu chce zrobić w tym burdelu, który nazywacie Polską porządek to zaraz podnosi się wielki krzyk w naszych "wolnych" mediach. W tym kraju nigdy nie będzie dobrze... przynajmniej ja już straciłem nadzieję.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~myślenie nie boli!:)
[2009-04-26 12:17]
Giertychowi tylko się zdaje, że wiele umie, bo miał sławnego przodka. To za mało, jak się okazuje. Jego pomysły były z Księżyca, no i skończył na politycznym Księżycu :) Gwarantuję Ci, że jedyną szansą jego powrotu stamtąd są jacyś cwaniacy, którzy zechcą go wykorzystać albo przyłączyć do następnej ferajny typu PiS-LPR-Jędruś Lepper. Nigdy więcej takiego cyrku w Polsce nie chcemy oglądać. Co do Zera, ten to w ogóle tylko bufon, zadymiarz i nieuk. Żeby nie móc sobie poradzić z aplikacją, trzeba być naprawdę wybitnym prawnikiem :) Został ministrem tylko w uznaniu zasług, bo urządził w Sejmie hucpę przy głosowaniu uchwały w sprawie tzw. "afery Rywina". Sejm przyjął głupią uchwałę, wszyscy się ośmieszyli, Rywin odsiedział swoje, nikt tych miliardów dolarów nie widział - ale Zerro był ministrem :) I teraz zachowała się, jako relikt przyrody ożywionej, grupka naiwniaków, którzy nadal w niego wierzą. Pan Minister Laptop Utopiony i Walony Młotkiem jest Twoim idolem? Żartujesz, a jak nie, to biedny jesteś...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nob
[2009-04-27 10:07]
A więc, gdyby dalej rządzili ci dwaj, nikt nie pałętałby się w nocy po drogach, które w nocy należą do pijanych kierowców?Wiadomo przecież że prawy i sprawiedliwi, porządny i uczciwy człowiek w nocy śpi.Ciekawy to sposób rozumowania.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Łucja
[2009-04-26 14:05]
Na dyskoteki chodzą a w Niedzielę do Kościoła to już nie.
Jak ktoś może mieć opiekę bożą czy anioła stróża skoro sam odrzuca Boga?
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Taki tam
[2009-04-26 14:57]
A jaką masz pewność, że by nie poszli na sumę do kościoła?? Co ma u ciebie piernik do wiatraka??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~as77
[2009-04-26 15:11]
BLUŹNISZ PRZECIWKO BOGU I LUDZIOM!!! łucjo
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dan
[2009-04-26 15:17]
Ocena: 0 [0]
buliban
[2009-04-26 15:27]
O kim Łucjo piszesz? Kogo masz na mysli? Te osoby z dyskoteki, które zginęły poszłyby dziś do kościoła na sumę. Nie dał im Bóg tego przyrzeczenia danemu rodzicom wykonać. Natomiast kierowca też chciał pójść na mszę gdyby udało mu się uciec przed sprawiedliwością. Nawet chciał dać spora sumkę na tacę aby sie wykupić i otrzymać odpust zupełny. Niestety. Jego zamiary pokrzyżowała policja.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dm
[2009-04-27 09:56]
Może nic nie odrzucali, może tylko za mało wrzucali do kościelnej skarbonki?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~greg
[2009-04-27 06:36]
KONDOLENCJE dla Rodziny i znajomych!!!!!
Młodość rządzi się swoimi prawami, głowną przyczyną takich wypadków jest
brak wyobraźni, niestety tak to wygląda a w tych czasach dostęp młodziezy do
samochodów i motorów jest dużo łatwiejsza jak np 20 lat temu to i zniwo
smierci jest duże. Tak naprawde jest to ogromna tragedia dla rodzin i
znajomych , wiem co przezywają, to są najgorsze dni w ich życiu, wiem bo
moja 17 letnia córka tez zginęła w tak beznadziejny sposób, miała ogromne
parcie na dyskoteke, na zabawe, my tlumaczylismy że jeszcze zdąży, ze jest
dużo zagrożeń ale niestety nie posłuchala, poszła do koleżanki (setny raz) i
wymysliły sobie dyskoteke a potem dużo zlych zbiegów okoliczności
auto, prędkośc, drzewo i cztery ofiary.Kto z nas będąc mlody nie robił
głupot ale nam sie udalo im nie i to oni zapłacili najwiekszą cene więc nie
obrazajcie Ich, nie szkalujcie, miejcie szacunek do smierci i do rodzin
które przechodzą koszmar.A wam drodzy rodzice i znajomi zycze dużo
wytrwalosci, trzymajcie się razem, rozmawiajcie i duzo wspominajcie, to
pomaga. Moje kondolencje
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kayko
[2009-04-26 19:17]
ciekawe,
co robili szesnastolatkowie poza domem o 2:00 w nocy? Czy rodzice poniosą konsekwencje prawne? Czy konsekwencje poniosą właściciele lokalu, do którego zostały wpuszczone te DZIECI?
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Michał
[2009-04-27 00:19]
Ocena: 0 [0]
~Janko
[2009-04-27 00:07]
Nic się nie zmieniło...
32 lata temu zginęła dokładnie w takich samych okolicznościach moja koleżanka z klasy... cztery miesiące przed własną osiemnastką. Do dziś pamiętam ten szok, jaki przeżyliśmy całą klasą, i do dziś zapalam świeczki na Jej grobie (leży na tym samym cmentarzu co moi rodzice). Też wracali większą grupą z dyskoteki, szli prawidłowo lewą stroną... i co z tego, skoro pijany buc nie wyrobił się na zakręcie i zjechał na lewo. Ponoć gościu już przedtem miał więcej takich sprawek na sumieniu, ale mamuśka siedziała wysoko w PZPR i parę razy zdołała uratować dvpsko synalkowi - tym razem dostał 8 lat, nie za dużo, ale dobre choć i to... Przypomnę jednak tylko to, że w początkach XIX wieku, kiedy powstawały pierwsze linie kolejowe, niektórzy ówcześni uczeni udowadniali, że przemieszczanie się z prędkością ponad 40 km/h spowoduje u człowieka nieodwracalne uszkodzenie mózgu. Dziś nadal po drogach jeżdżą tacy, którzy zdają się być żywym dowodem na prawdziwość tamtej teorii, niestety...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~MK
[2009-04-26 10:11]
W sumie 5 ofiar
Trzy osoby nie żyją, jedna ciężko ranna i jeden ze złamanym życiem. Wszystko przez alkohol. Tragedia.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~mk
[2009-04-26 10:15]
Współczuję....
15 lat .... ktoś wyskoczy niespodziewanie na pasach i będzie dla najmniej winnej osoby pewnie z 10.., chore jest polskie prawo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tłumacz
[2009-04-26 10:26]
Zrównywanie bandytów i ich ofiar jest niemoralne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zeb
[2009-04-26 10:51]
Błąd w logicznym rozumowaniu nie pomyślałeś o np. rodzicach tych pięciu. Jako rodzic
nie chciałbym być w ich tzw. skórze . TYCH OFIAR JEST ZNACZNIE WIĘCEJ.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~a
[2009-04-26 23:46]
popieram. to się dzieje obok mnie...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kierowca
[2009-04-26 23:45]
Nauczyć pieszych chodzić po poboczu, walić im mandaty po 1000zł
Witam, jestem kierowcą zawodowym, oczywiście tu zawinił pijak i tu nawet z tym nie dyskutuję, ale chciąłbym zwrócić uwagę, że bardzo duża liczba pieszych chodzi w nocy na ciemno ubrana prawą stroną jezdni zamiast lewą, ja to bym, nerwowo nie wytrzymał jakbym nie widział zbliżających się z tyłu samochodów, nie wyobrażam sobie |spaceru| po prawej stronie jezdni.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dyrektor
[2009-04-26 23:14]
Hah!
Poziom tego artykułu jest żałosny... oplel vektra - omal nie spadłem z krzesła!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dziadzia
[2009-04-26 10:36]
Wypadek ??
wszyscy mówią ze wypadek tragedia a od kiedy to 16 -latki są wpuszczani na dyskoteki ?? gdzie odpowiedzialność rodziców ???
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~tas
[2009-04-26 20:43]
człowieczku ty chyba nigdy nie byłes na wiejskiej zabawie wiec prosze cie nie wypowiadaj sie na ten temat .. oni poprostu chcieli sie rozerwac jak wiesz dzień wczesniej pisali testy .. znam dobrze te osoby i wiem ze grzecznie poboczem wracali do domu. i nie mów ze rodzice byli nie odpowiedzialni pomyśl sobie jak oni sie teraz czuja jak czuje sie siostra zabitej dziewczyny która szła kilka metrów od niej co czuła jak widziała smierć swojej siostry.... chłopcy którzy wracali znimi do tej pory są na zaszczykach uspokających ... jest to taka tragedia a ty tu wyskakujesz z odpowiedzialnością
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ewaaa
[2009-04-26 21:36]
twoim zdaniem należy mieć co najmniej 18lat żeby pójść na imprezę?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~życzliwy
[2009-04-26 22:13]
Ciężko tłumaczyć cokolwiek ludziom umysłowo niedorozwiniętym, ale niestety czasami trzeba.Otóż, ani wiek ofiar, ani czas, w którym przebywają one na drodze nie upoważnia żadnego pijaka do wjeżdżania w ludzi.Trzeźwego bandyty również nie upoważnia.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Radek
[2009-04-26 22:45]
jak masz coś więcej do powiedzenia to przyjedz do mnie , nie jestem pewien czy tak samo byś się czuł jakbyś był na miejscu mojej rodziny ... ludzie to była wiejska zabawa gdzie chodzą wszyscy , nie jakaś narkotykowa biba , trzeba się zastanowić zanim coś się ppowie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Mirek 55
[2009-04-26 17:37]
No i co z tego?
Ktoś pisze, co robi młodzież 16-letnia na dyskotece, a gdzie ma być? Mają się bawić i szczęśliwie wracać do domu, a nie wąchać klej w piwnicy, albo jeździć po pijanemu i zabijać niewinnych ludzi. Też byłem kiedyś młody i chodziłem na dyskoteki, a właściwie prywatki.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~ewa
[2009-04-26 22:20]
zgadzam się. mieli się pobawić na imprezie i bezpiecznie wrócić do domu. to nie ich wina, że jakiś pijany koleś na nich najechał !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lll
[2009-04-26 19:25]
Co to za samochód
potrącił ich oplel vektra, znacie taki samochód ? bo ja nie... widać że piszący to wszystko to biedaki bez porządnego samochodu, nawet nie potrafią napisać nazwy samochodu jednego z bardziej popularnych w naszym kraju... porażka totalna :D
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~xxxx
[2009-04-26 19:28]
Ocena: 0 [0]
~ciocia_devocia
[2009-04-26 19:32]
Jesteś kretyn... czep się jeszcze tego, że nie podali pojemności silnika, zobojętniałe dziecko neo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pol
[2009-04-26 19:46]
stary jesteś nudny i powtarzasz to co inni dawno napisali.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lll
[2009-04-26 22:07]
ojoj... zostałem obrażony, to straszne... dziecko neło, nie wiem kto jeszcze używa tego określenia, chyba te osoby które wcześniej były tak nazywane...
a zresztą nie zabronicie mi się wypowiadać i tyle, ja tam widzę, że poziom artykułów na wp schodzi na psy, coraz więcej błędów itp.
pzdr dla Ciebie dziecko nełostradyyy :P
odpowiedz